lørdag 14. april 2012

Jasmine - Sugar Nellie

Jeg har tatt frem et av Sugar Nellies nydelige Fairy Glenn motiver og laget et sommerlig kort. Denne herlige feen heter Jasmine, og du får kjøpt henne hos Funky Kits. Jeg har fargelagt henne med Prisma Colors, og denne gangen har jeg brukt grønn kartong. Det ble et z-kort, med masse farger til med og være. Bursdagsteksten i ramme har jeg lekt meg frem til på PC-n, og teksten inni kortet er fra Ett Trykk.
Håper alle får en strålende flott helg:)







7 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelig! Den brettingen er helt super!! Fantastisk fargelegging!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Lambi sa...

Herlig kort Marianne! Liker fargene godt jeg! Og motivet er både nydelig og nydelig fargelagt! Klem

Kari sa...

Helt nydelig i blå og rosatoner! Flott bretteteknikk.

Sissel sa...

Så mye nydelig du har laget, masse fin bretting, nydelige motiver og skjønne farger.
Klem Sissel

June Nelson sa...

Marianne this is beautiful, your work is always first class. xxxx

Artes de Nágela sa...

I love your work!
Very adorable!

❤ Kaia sa...

Så lekkert Marianne.
Fargeleggingen er som vanlig helt vidunderlig vakker..
Lenge siden jeg har laget Z-kort nå....
Klem fra Kaia