søndag 8. april 2012

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Det er en skisse som står for tur hos Sketchy Colors i dag, og det er fortsatt In2Stamps som sponser flotte premier.
Nok en gang har jeg latt meg synke ned i Pion Designs vakre kolleksjon Till Mor, og denne gangen landet jeg på de blålilla og beige fargetonene. Vintagebildet jeg har brukt er fra et av Pions mange klippeark.


Til innsiden har jeg brukt et av de små 6"*6" arkene "Till Mor", og den flotte teksten er fra North Star Stamps.


7 kommentarer:

Angelica sa...

Underbart kort, snygg färgkombination

❤ Kaia sa...

Nydelig kort igjen Marianne, som alltid....
Håper du har en flott påskeferie...og at ryggen ikke krangler...
Klem fra Kaia

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort!! Vakre farger og en nydelig tekst inni!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Astrid sa...

Beautiful card Marianne !!

hugs Astrid xx

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Hege-Annie Simonsen sa...

Skjønt kort! Håper du har en knallfin påske! B-)

Klem, Hege

Dortesjs sa...

årh så sødt et digt. det må jeg låne...super sødt kort i smukke farver