mandag 16. april 2012

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Jeg er hjemme igjen etter en fantastisk scrappehelg hos en god venninne. Derfor henger jeg litt etter med det meste, også med Sketchy Colors kortet mitt, men her kommer det:)
Det er In2Stamps som sponser premier i hele april, og denne gangen er det fargekombinasjonen brun/lilla vi vil se.

Til kortet mitt har jeg brukt et herlig motiv fra Bildmålerna, fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong.
Papirene er fra Bildmålerna og Maja Design, og teksten er fra Stempelglede.





9 kommentarer:

Canonbury creations sa...

Beautiful card Marianne I love the image, she's gorgeous:)
Val x

Anonym sa...

Nydelig kort med et herlig motiv :) Klem Kari-Mette

Gitte sa...

Smukt kort.

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort med vakre farger. Vakkert fargelagt!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Anne Bente sa...

såååå smuk som altid ♥

knusss

June Nelson sa...

This is so beautiful Marianne and I love your colouring on the krat card xxxxx

❤ Kaia sa...

Vakkert Marianne.....
Herlig motiv, og fargeleggingen helt topp...
Klem fra Kaia

Lambi sa...

Så herlig kort! Nydelig fargelegging og og supersøte ark! Klem

Christina C. sa...

Oh my goodness, Marianne, thanks for putting a big smile on my face today! This is so darn cute....darling image, colored magnificently! I love the beautiful shape of this card as well.
Absolutely breathtaking, as always!