onsdag 11. april 2012

Pion Design - Från mitt hjerta

I dag har jeg en dose romantisk nostalgi å by på. Jeg har brukt Pions Designs vakre mini papirer fra kolleksjonen ”Från mitt hjerta II” til å lage et kort formet som et sminkebord med speil og skuffer.

6” * 6” arket jeg har brukt til dette kortet heter ”rosor”, og bildet finner du på Pions vintage ark ”Damer – Från mormors vind”. Jeg har brukt to forskjellige dies til å forme kortet oppe og nede, og nok en dies til speilrammen. Skuffene har jeg festet med 3D puter, og ut av skuffene henger små rester av blonder og perler. Knotter av metallpynt og brads, noen roser og litt glitter har jeg også brukt, og alle kanter har jeg svertet med Distress.




15 kommentarer:

Anne sa...

Aw, for et nydelig kommodekort, og for en morsom idé. Liker blonden og perlene som stikker ut av skuffene, kjempeherlig. :)

Klem, Anne.

Anne-Eddie sa...

Kjempesøt kommode!!
Flott pynta med stæsjet som kommer ut fra skuffene!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Gitte sa...

Åhh hvor er det et sødt kort.

ursula Uphof sa...

This is such a beautiful card. Thanks for sharing with us.

Mariastine sa...

Wauw sikke et super elegant og flot kort :o) har du evt. en TUT på det?
Fortsat god aften.

❤ Kaia sa...

Så stilig Marianne..
Veldig tøfft med det som henger ut av skuffene.....
Klem fra Kaia

Canonbury creations sa...

Stunning card Marianne, love those little brads.
Val x

Anitta sa...

Wau. Beautiful card again. 8)

mand søger mand sa...

Åhh hvor er det et sødt kort.

Aina sa...

Dette var supersøtt og nydelig! For en smart idè :)

Ida sa...

Nydelig!:))
Ida

ania sa...

Niesamowita forma, piękna:))

Mie sa...

Wauw elsker din kreativitet. Super detalje med blonder og perlerne i skufferne

Camilla sa...

Super ide og vakkert utført:)

Sandra sa...

Dette var helt utrolig flott!! :)

Smil fra Sandra