lørdag 29. september 2012

Juleornament - Pion Design


Jeg har laget et juleornament til å henge på treet eller i vinduet eller hvor en vil. Jeg har brukt det vakre motivet fra Pion Design arket Nativityscene, Silent night – 6*6", og en lekker ramme fra Marianne Design. Jeg har laget denne som en oval eske, men isteden for lokk har jeg limt på rammen med et utstanset ovalt vindu. Den eneste pynten jeg behøvde her var noen perler og silkebånd til oppheng.




Rundt kanten har jeg brukt en bord fra arket Borders.


Her er baksiden med en juletekst fra Kort & Godt.


14 kommentarer:

Astrid Maclean sa...

What a great idea! Love it!!

Kjellaug sa...

Sååååå nydelig. Denne likte jeg kjempegodt. Nydelig ramme du har brukt. Sarte og flotte farger.

adablog14 sa...

Il tuo ornamento e' bellissimo e fatto con tanta precisione...
a presto Ada

Eija sa...

It´s so beautiful! Love it!

Sivic sa...

Dette ble lekkert!!
Ha ei fin helg,
Klem

Lillians Blogg sa...

Nyyyyyyyyydelig :)

Riet sa...

So beautiful.

Hugs Riet.xx

Kjersti Gabrielsen sa...

Rett og slett nydelig............

Anne-Eddie sa...

Åh, så fiiint! Klem fra Anne-Eddie :D

Anneke klerks sa...

BEAUTYFULL!
liefs anneke

Unknown sa...

wow just adore this...love your work you are so talented hugs sassyx

Artes de Nágela sa...

This is a beautiful work.
The design is amazing!

Christina C. sa...

What a fabulous and inspirational idea!!!! You are a the greatest advertisement for Pion papers!

Mojca sa...

OMG ths is so beautiful and just love the soft colors. Hugs! Mojca