søndag 16. september 2012

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Det er søndag igjen, og ny utfordring hos Sketchy Colors. Denne gangen har jeg laget en sjokoladeeske etter utfordrings skissa vår. Det er fortsatt Korthobby som sponser premie hos oss, og all metallpynt jeg har brukt på esken min er fra Korthobby.
 
Papirerene jeg har brukt er fra Pion Designs kolleksjon Waiting for Santa, og vintagebildet er fra Pions klippeark Christmas time - From grandma`s attic.

Esken har jeg pyntet med stjerner fra Spellbinders, swirler fra Cherry Lynn, metallpynt fra Korthobby, bølgepapp, kakeserviett, blomster og blonde, og til slutt har den fått en god dusj med pearl Glimmermist.


 
 


 

6 kommentarer:

Hanne sa...

Nydelig prosjekt Marianne!
Hanne

Mojca sa...

A really adorable box. Hugs! Mojca

❤ Kaia sa...

NYDELIG Marianne.....
Lekkert pyntet som vanlig....

Ha en super søndag....

Klem fra Kaia

Anonym sa...

Stunningly beautiful Marianne.Colours are just gorgeous. Hugs Sheila.x

Riet sa...

This is so beautiful box.

Hugs Riet.xx

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

underbart kort..
kram