tirsdag 4. september 2012

Vintage jul - Pion Design

Jeg er i skikkelig julestemning om dagen, men det er kanskje ikke så rart når jeg har Pion Designs julekolleksjon Silent Night å skape med. Til dagens kort har jeg brukt et vakkert motiv som finnes på arket Cut Out. Rammen i bakgrunnen er et 6*6” papir fra arket Nativity scene, og jeg har også brukt litt av arket Winter. Jeg har pyntet kortet med diecuts, blonder, linklut, roser, granbar, papirbånd, og tekster fra Kreativ Hobby og Kort & Godt.




Inni kortet har jeg brukt papiret Snowfall, og som skrivefelt har jeg brukt den samme 6*6” rammen som utenpå kortet.



10 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort!! Vakkert samstemte farger og en riktig "gammeldags" jul!! Anne-Eddie ;D

Anonym sa...

Gorgeous Marianne just gorgeous.Hugs Sheila.x

Mojca sa...

Waw beuaitufl card Marianne. Hugs! Mojca

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Aino sa...

Wow,super skønt kort!

Elfi sa...

Your card is so beautiful, I love it.
Hugs Elfi

Gitte sa...

Super fint julekort.

Heidi sa...

Dette var ett aldeles nydelig julekort. Flotte farger og oppsett.

Heidi:)

Christina C. sa...

Spectacular showcasing of this lovely paper!!!!

❤ Kaia sa...

Nydelig vintage julekort...
Du er så effektiv Marianne, jeg er grønn av misunnelse.....

Klem fra Kaia