torsdag 13. september 2012

Sjokoladeeske - Pion Design

For oss som lager kort og andre småprosjekter er det en fryd at Pion Designs papirer også kommer i 6*6” størrelse. Her har jeg laget en sjokoladeeske med kolleksjonen Silent Night, hvor jeg har brukt et av de små papirene fra arket Guardian Angels – 6*6”. Inni rammen har jeg bygget opp med 3D puter en koselig juletekst fra NSS, en Spellbinders ramme, og et panel av det blå papiret som også finnes på arket Guardian Angels  - 6*6”. Rundt esken har jeg brukt en av de vakre bordene fra arket Borders. Esken har jeg pyntet med hjørneswirler, snøkrystaller, perler, noen roser, en silkesløyfe og charms.


På innsiden jeg brukt det vakre papiret Church.

 

7 kommentarer:

Kirsten sa...

Utrolig vakker eske i duse fine farger og vakkert pyntet. Pyntepapiret er bare nydelig....! Flink er du :)
Ønsker deg en fin kveld.
Klem Kirsten:)

viera- scrapbooking a svet papieru sa...

Super!!!
Viera

Scrappyrpnprn sa...

This is absolutely gorgeous and what a fabulous project!

Eva sa...

Helt ljuvlig!
Wow du är så himla proffsig!
tycker Eva

Anonym sa...

WOW Marianne this is lovely. And what a gorgeous present to receive.Hugs Sheila.x

Christina C. sa...

This is so elegant and stunning....WOW!!!!

Artes de Nágela sa...

Gorgeous!
I loved it!