tirsdag 4. desember 2012

En barnebok ,Play Time - Pion Design


Alle som har barn burde ha en bok hvor de skriver ned alt det morsomme som blir sagt de første årene. I dag har jeg laget en slik bok med Pions Designs nye kolleksjon Play Time. Jeg har klippet ut denne herlige gutten fra arket Boys, og gitt han klær fra arket Clothes. Play Time har papirer i flotte farger som passer godt til gutter, men de har fortsatt beholdt den gode nostalgiske stilen. Bøker å dekorere finner du i to størrelser hos Kreativ Glede.


Til boken har jeg laget et matchende bokmerke, hvor jeg har brukt samme gutt og klær fra mini 6*6 papirene.


Jeg har dekorert baksiden av boken med de samme papirene, og limt på en flott tags med en koselig barnetekst fra Kort & Godt.



Papirene jeg har brukt: Boys, Clothes, Airplane, Borders, Tags, Boys 6*6", Crayons 6*6",

4 kommentarer:

Mojca sa...

Waw Marianne this is gorgeous. hugs! mojca

Linda sa...

Du er jo bare sååå utrulig kreativ, denne var jo bare superflott. Klem Linda :)

Lindas hobbystue sa...

Sååå masse flotte ting du lager!!! Fant bloggen din via en annen blogg og det er første gang jeg besøker deg :) Har kikket litt rundt i bloggen og blir helt impnert over hvor mye fint du lager :) Blir skikkelig inspirert og får masse ideer til videre hobbyvirksomhet, det er helt sikkert :)

Anneke sa...

this is gorgeous and lovely cover .
greetings from ann