torsdag 6. desember 2012

Noen julegaver - Pion Design


Jeg har laget noen julegaver av tomme Pringles bokser.  Boksene har jeg dekorert med papirer, vakre motiver og flotte border fra Pion Designs julekolleksjon Silent Night. Bildene har fått rammer fra Marianne Design, og tekstene har fått rammer fra Spellbinders. Diesene jeg har brukt finner du hos Kreativ Glede. Jeg har pyntet med blonder og perler, og til lokket har jeg brukt store blomster, og silkesløyfer. Disse var veldig koselig å lage, og jeg synes det er ekstra moro når en kan lage noe flott av ting som vanligvis havner rett i søpla.
Boksene har jeg fylt med lys, som jeg har pyntet med et belte i samme papir, og en liten juletags.
Papirer jeg har brukt:  Collage, Snowfall, Church, Nativity scene, Snowflakes, Borders.




18 kommentarer:

Linda sa...

Ååååå så nydelige desse var. Papirene er jo og kjempelekre.Flotte gaver å gi vekk. Klem Linda :)

Anonym sa...

Kjempe lekkert! God ide å gi bort lys i. Du lager så mye fint. :-)

Marianne H sa...

Du og du så flotte de er.

Marianne H sa...

Du og du så flotte de er.

Anonym sa...

Så utrolig lekre! Jeg tror jeg aldri har sett noe så fint<3<3 Nå fikk jeg inspirasjon til å lage kort igjen! Det er jo veldig koselig med hjemmelaget kort! Du er super flink<3

Maca sa...

Lovely!

Maca sa...

Lovely!

Nina sa...

Nydelige gaver - smart å fylle den med lys.
Ha en fortsatt fin adventstid

:-) Nina

Mojca sa...

ne word somes to mind: heavenly. Hugs! Mojca

Solange Barreto sa...

Belíssimo, precioso, amo seus trabalhos, Beijo

bolletjelucky.blogspot.com sa...

Wow Marianne,how gorgeous is this,the clovely soft colours and the beautiful vintage images,so pretty. Very nice presents,greetings Miranda

❤ Kaia sa...

Så lekre Marianne..

Klem fra Kaia

Kathleen sa...

They are beautiful. Need to buy pringles.
Kathleen x

Synnøve sa...

Så nydelige disse var, Marianne!! Du er bare råflink og jeg sier bare tuuusen takk for all inspirasjonen du deler med "fansen":))
god klem

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Therese sa...

Utrolig flotte bokser. Disse papirene var virkelig vakre! :)

Anonym sa...

Wow Wow Wow Marianne.I to am off to buy Pringles. Such inspiration. Hugs Sheila.x

Pet73 sa...

Wow, that's a fantastic idea! Love it!