lørdag 1. desember 2012

Krukker med dekaler fra Kreativ Glede

I dag har jeg lekt litt mer med dekaler fra Kreativ Glede. Denne gangen har jeg brukt Lazertran dekaler, som gir et dekkende silkematt resultat. Om du lakker denne, blir motivet gjennomsiktig. 
Jeg har dekorert noen krukker som jeg har kjøpt på Ikea, og fylt men med fyrstikker. "Rispeplate" til fyrstikkene har jeg klippet ut fra de tomme eskene, limt tett sammen, stanset ut en liten sirkel og limt på bak på krukkene. Motivene jeg har brukt har jeg kjøpt hos Digital Paper.






4 kommentarer:

Jette W sa...

Super flot.

Rigtig god weekend.

Karin sa...

Artig gaveideer:-)

Siv Eilertsen sa...

Hei. Jeg er helt imponert over alt du finner på å lage. Det ene er vakrere enn det andre. Du har en utrolig flott stil.

Anonym sa...

WOW Marianne. so simple, so sweet a lovely present to give and receive. I get such inspriation from your ideas. Just lovely. Hugs Sheila.x