onsdag 19. desember 2012

Jippiiii - Stempler fra Pion Design


Pion Design titter litt forsiktig inn i stemplenes verden, og de har laget en prøveplate med stempler som jeg er så heldig å få leke med:) Stemplene er selvfølgelig i samme stil, og like gjennomførte som Pion papirene. Her er det vakre juletekster, swirler og snøkrystaller som vi kjenner igjen fra julepapirene. Gi oss gjerne en tilbakemelding, vi vil veldig gjerne høre hva du tror og synes om stempler fra Pion Design.

Her har jeg laget to juletags. Rundt kantene har jeg brukt snøkrystaller i forskjellige størrelser, og i forskjellige bruntoner. Disse «God Jul» stemplene synes jeg er som små smykker, og stiller i en klasse for seg. Jeg har også brukt et av swirlestemplene. Tagsene har fått dusje i Glimmermist i to farger, og de er pyntet med pearlmaker, glitter, seambinding, hyssing og charms.


Blant Pion stemplene er det også til/fra tags, som passer perfekt bak på gavelappene. Siden disse test stemplene er på svensk, så har jeg maskert vekk teksten, og stemplet inn mine egne til/fra. 



14 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelige tags du har laget.
Disse stemplene er bare helt lekker. Likte veldig godt alle du har brukt. Rammen rundt til/ fra var jo bare helskjønn :)

Klem,Kjersti

Artes de Nágela sa...

Very cute!
Happy Holidays!

Pernille sa...

Jeg sier bare JAAAA!!!! til stempler fra Pion. Flotte tags du har laget! Ønsker deg ei riktig god jul, og et kreativt flott nytt år! Klem, Pernille

❤ Kaia sa...

NYDELIGE stempler Marianne...
Og flotte tag'er

Klem fra Kaia

Gitte sa...

Smukke Tags og lækre stempler.

Elizabeth sa...

Nydelige stempler! Passer perfekt til papirene og er vakre i seg selv! Absolutt noe jeg kunne tenke meg å kjøpe! Nydelige tag'er også! Ønsker deg en god jul og et kretivt 2013! Takk for all inspirasjon gjennom året! Klem, Elizabeth

ThereseM sa...

Kjempefine stempler :) Og ikke minst superfine tags.
Takk for all inspirasjon i løpet av 2012.
God jul.
Klem, Therese.

Lindas hobbystue sa...

Stemplene var kjempeflotte, og tagsene dine rålekre :) Nydelige farger !!

Mojca sa...

Waw this is so so pretty Marianne. hugs! Mojca

Anonym sa...

Hei.

Flotte stempler. Bruker ofte papir fra Pion Design, så frister med stempler også.
Tusen takk for all inspirasjon i 2012. Du lager så mye flott. Er nesten daglig for å se hva du lager.
God Jul og Godt Nyttår til deg og dine.

Mvh Hilde

ania sa...

Wspaniałe, efektowne tagi:))

Karin sa...

Ja tack, stämplar som matchar Pion Designs papper vore underbart.// Karin

Sigrund sa...

Jeg skjønner jo nå hvorfor jeg ikke finner disse stemplene i noen nettbutikker, de er jo bare helt skjønne. JEG MÅ HA. Forresten veldig fine tags. Me like very much.:-)

PetterCarins lilla pysselvrå. sa...

Underbara stämplar, kommer jag absolut att köpa!

Och allt du gör är bara så fint!

God Jul o Gott Nytt ÅR!

Carin