lørdag 18. mai 2013

Lyspynt i gaveeske

I dag har jeg noen mini,mini prosjekter å vise frem. Jeg har laget lyspynt:) Du vet sånn pynt med en liten stift på baksiden som man kan stikke inn i lyset. 
Disse er veldig små, og beregnet på høye, smale lys. (Har laget noen større til kubbelys også, men de får komme senere). Vintagebildene er skrevet ut fra pc-n i miiini størrelse, klippet til og fått plass i metallrammer, og til slutt har de fått et lag med Glossy. På baksiden har jeg limt på en blank tegnestift. 
Gaveeskene er vanlige fyrstikkesker, men jeg har laget et platå nedi hvor jeg kan feste pynten. Utenpå eskene har jeg brukt samme bilde i litt større metallramme.






7 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Så nydelige disse var :) Blir flotte lys med denne pynten på. Hvor finner du det du trykker inn i lyset tro?

takk for inspirasjon og god pinse

-janne-lise-

Gitte sa...

Rigtig smukke æsker.

Mojca sa...

Waw this is totally gorgeous. hugs! Mojca

Kort og Søm sa...

Veldig fine,
og så forseggjort pakket inn!
God lørdag,
klem :O)

Unknown sa...

This is very nice... Love this vintage project! :)
Have a nice day!

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

ThereseM sa...

Oiii disse var lekre. Kunne virkelig tenke meg å ha sånne til mine egene lys. De små rammene som du har brukt er nydelige, hvor har du fått tak i dem?