torsdag 9. mai 2013

Tagkort - Nyheter fra Bildmålarna

Men konfirmasjon vel i havn har jeg endelig tid til å kose meg med flotte nye stempler og papirer fra Bildmålarna. Du har vel vært inne i Bildmålarnas nettbutikk og sett alle de flotte nyhetene? Stemplene "Just Me" og papirkolleksjonen "Girls" er bare sååå stilige. Disse nye jentene kan være søte i duse farger, eller tøffe og stilige i spreke farger. Perfekt til ungdomskort og konfirmasjon!

Jeg har laget et tagkort med Nr.4, og jeg har fargelagt henne med Distress Markers. Papirene jeg har brukt heter Girls - Girl Blue, og Girls - Blue Shoes. Den flotte teksten jeg har brukt på tagsen finner du også blant Bildmålarnas nyheter.




7 kommentarer:

Mojca sa...

Seh is so very cute and love the soft colours you used. hugs! Mojca

Anne-Eddie sa...

Nydelig! Vakkert motiv- må skaffe meg noen av de nye!! Teksten var jo og så fin... Klem fra Anne-Eddie ;) Kommer de snart til norsk nettbutikk? Har brent meg på toll- så jeg handler bare fra Norge...!! ;)

Christina C. sa...

WOW....the new images are just so stunning....a most beautiful creation!

❤ Kaia sa...

Nydelig kort Marianne, og de nye motivene er så søte, selv om jeg likte forrige kolleksjon veldig, veldig godt...
Herlige farger, og nydelige papirer..

Klem fra Kaia

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Sissel sa...

Nydelige ark og kjenpesøtt motiv.
Klem Sissel

Marita sa...

Nydelig kort! Og de nye stemplene er jo sååå kule!! :)