mandag 6. mai 2013

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Vi har feiret konfirmasjon her i helgen, derfor kommer mitt Sketchy Colors bidrag en dag for seint. Utfordringen denne gangen er ei skisse, og vår flotte sponsor i mai er Marianne Design.
Til kortet mitt har jeg brukt et av de herlige Bildmålarna motivene. Dette stempelet heter SBV - Sitt, og du finner det i nettbutikken. I dag er det en ekstra god grunn til å besøke Bildmålarna shoppen, for der finner du rykende ferske nyheter, både stempler og papirer. En fantastisk kolleksjon i en mer tøff og ungdommelig stil!

Tilbake til dagen kort. Motivet har jeg fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong. Papirene er fra Maja Design, og jeg har brukt dies fra Spellbinders og Die-Namics, og kantpunch fra Martha Stewart. Dies og puncher i massevis finner du hos Kreativ Glede, og der finner du også bursdagsteksten  og hjørnestemplene fra Vilda Stamps som jeg har brukt inni kortet.





7 kommentarer:

Mojca sa...

oh what a cutie! lovely design too. hugs! Mojca

Linda sa...

For et skjønt kort.Fine papirer,
flott oppsett og motiv.
Klem Linda :)

Anonym sa...

Its size enables someone to easily make it anywhere they're going, permitting them use of any media anytime they really want. Back on the issue of student budgets, any students you know that are crying out for a replacement for their creaky old Pentium III laptop would surely benefit from having that portable radiator replaced with something fast, slick and functional. I think most of the kindle fire users or people who want to buy Kindle Fire in the future are eager to use this function.

Maya sa...

Lekkert, lekkert, lekkert min venn :)
Nydelige papirer, farger og Mimosa er jo så utrolig nydelig att det er en fryd ♥
Ha ei superduper uke,
klemmer fra Maya :)

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Helga sa...

Hallo !
You colored this sweety perfect and all the other details makes a lovley look.
Greetings from Austria
Helga

Anonym sa...

Stunning Marianne. Hugs Sheila.x