mandag 27. mai 2013

Syskrin - Pion Design

Jeg har laget et syskrin med de vakre papirene fra Pion Designs kolleksjon Alma`s Sewing Room. Disse papirene er jo som skapt for et syskrin, med alle sine flotte detaljer om søm. Jeg har brukt arket Blue Rose, og bilde fra arket Images. Ellers har jeg brukt tilbehør som tags, postkort og border, og jeg har pyntet med bånd og blonder, roser, knapper og en trådsnelle. Esken har jeg beholdt i kraft, og jeg har stanset ut hjørner, swirler og bokstaver i kraftkartong. Selve esken, som i utgangspunktet er ment til te, er stor og solid, og en fryd og dekorere. Du finner denne hos Kreativ Glede. Kreativ Glede har også Joy Craft diesene jeg har brukt som "lås", og i alle hjørnene, og masse lekre blonder.





11 kommentarer:

Heather Jacob sa...

woweeeeeeeeeeeee this is totally divine, so exquisite in color, design and creativity . pure magic x

Heather Jacob sa...

woweeeeeeeeeeeee this is totally divine, so exquisite in color, design and creativity . pure magic x

Gro sa...

Denne var utrolig kul og lekker!
Flink du!
Klem fra Gro

Sissel sa...

Nydelige ark og så mye lekker pynt.
Klem Sissel

Ullemi sa...

Det var fint det. Men så er du jammen flink og!!!!

Elisabeth sa...

å huttetu!! vakkert!!

Riet sa...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

RoseSommer sa...

Moro å se noe så fint!! Innholdet var ikke dårlig det heller.

Janne-Lise sa...

Nydelig lekker eske og så fin den ble med alt det innholdet : )

Kjempelekker

Siv sa...

Fantastisk ide, og helt gjennomført lekkert i kjent Marianne-stil :)
Klemmer fra Siv

Theresa ~ Pion Design sa...

Fantastisk bra idé och så underbart gjord :)