tirsdag 6. januar 2009

Guttekort.

Først og fremst må jeg bare si tusen takk til alle som er innom å legger igjen så mange flotte kommentarer. Jeg er helt overveldet, og setter utrolig stor pris på det!!
Dagens kort ble et Z-kort til en guttekonfirmant. Det er vel ikke riktig konfirmasjonstid ennå, men når den kommer så kommer den nok brått på, som alt annet, så jeg fikk lyst til å tjuvstarte litt.

Her er kortet sammenbrettet.
Og sånn ser det ut når det står utslått.


Innsiden på kortet.


Teksten er fra "Ett Trykk"



18 kommentarer:

Kristin sa...

Det var KNALLTØFT!
Jeg blir like imponert hver gang jeg er innom bloggen din! ;)

line sa...

Var bare utrolig flott kort. Jeg likte ALT ved det!!!!

Og klart mange vil legge igjen kommentarer hos det - du er kjempedyktig!

Aud sa...

Helt utrolig lekkert!

Og så lurt å være ute i god tid før konfirmasjonstiden. Vi har en kar i slekta som skal stå konfirmant i mai, det er nok sikkert ikke så dumt å få 'mekket' et kort i god tid... ;o)

Eva Helen sa...

Såå kult konfiramsjonskort.Nesten litt sprøtt men jeg tenkte nettop på min sønns konfirmasjon om litt over ett år, og så har du laget dette kortet nå og det gav meg inspirasjon.Kjempe fint.

Gro sa...

Fantastisk flott!
jeg liker bretteteknikken og fargevalget ditt veldig godt!
Jeg må nok prøve noe liknende

Bente sa...

Utrolig stilig - og så nydelig fargelagt. Jeg har bladd igjennom store deler av bloggen din og er helt, helt imponert...For en skaperevne!! Gleder meg til å se hva du kommer med fremnover! Klem, Bente

Angella sa...

Du er genial som starte så tidlig... Jeg har 9.trinn i år, og er klasseforstander til 17... Jeg har for så vidt lovet dem konfirmasjonskort.... Kanskje jeg burde starte:)

Dette var jo stilig...morsom mal du har brukt!
Jeg låner den....

klem
Angella

Jannhild sa...

Hei vennen!
Ojojoj, så knall flott kort!! Ja det er lurt å være ute i god tid!!
Guriland så mye flott du lager, Marianne!! Det er en fryd å komme inn her, alltid!!

God klem fra meg!

Maya sa...

Knall flott guttekort,Marianne!
Akkurat guttekort er noe jeg sliter med..
Kan liksom ikke gi de rååååsa glitterkort,liksom *fnis*

Ha en flotters dag,
klemmer fra Maya :)

Solveig sa...

Så flott guttekort!'
De smykkeskrina var knallstilige!!
Ha en fin dag!

Unni sa...

Kjempetøft!!! kult dongeri papir,
stilig med mursteinsbakgrunn,veldig gjennomført. Må skryte litt av de små fystikkeskene du har pynta, kjempegod ide og veldig fint pynta, Me like:)
Unni

Rita sa...

Herlig konfirmasjonskort, Marianne. Det konfirmasjonsstempelet var skikkelig kult i bruk.

Ha en fortsatt fin uke :o)

Linda Dekorerar sa...

Hejsan
Du har en award från mig i min blogg.
Linda

Antje sa...

Så tøft kort du har laget !! Skikkelig flott guttekort :) Så smart å tenke konfirmasjon allerede og stemplet passer supert !!
Klem Antje :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei igjen!

Kjempeflott dette! Jeg er enda i manko på guttemotiver selv, og burde nok speide etter noen passende stempler til gutte- og mannekort!..

Jeg har en award til deg! :) klem

Meretekj sa...

et knalltøft guttekort.
Det ligger noe til deg i bloggen min.

Marianne sa...

Fy søren så tøft kort!!!!

I Like!!!!

Kjersti sa...

Veldig, veldig stilig guttekort!

"Dongeri-papiret" var knalltøfft!