torsdag 29. januar 2009

Spellbinder-bok.

Det blir mange spellbinderdies etterhvert, og mine har ligget og slengt i en boks uten noe system. Nå skal det sies at det er ganske mye hjemme hos meg som til tider ligger slengt, uten noe system, men disse koster trods alt ganske så mange kroner. Min fortsatt nye "bind it all" koster også en god del, så for å vise at jeg VIRKELIG hadde behov for den, OG få system i Spellbindersene, så har jeg laget en liten mappe-bok. Innmaten er ganske enkelt CD-lommer, kjøpt på Claes Olson, som jeg har pyntet litt på. Og for første gang her jeg altså laget noe til MEG SELV:)





17 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan!
Så fint detta blev, ja så mycket pengar som det kostar så har man inte bättre ordning:)
jag letar fortfarande efter ett bra system till mina stämplar.
Och detta var ingen dum ide.
Du gör så mycket fint och dina granar har jag tittat på många ggr.
Kram Camilla

Bente sa...

For en utrolig smart ide, og så lekkert det ble da!! Hm enda en grunn til å invistere i sånn bind it all maskin...

Marte sa...

Fy søren så smart!! Og nydelig pyntet og dekorert blir den jo helt perfekt!

Takk for at du deler med oss :)

Solrunn sa...

WOW, så utrolig flott;) Nå vet jeg hva jeg skal lage... det er noe av det smarteste jeg har sett på lenge. Jeg har også bind it all maskin og til tider mye som ligger og slenger... så det skal bli digg å få litt orden på dette iallefall;)

Tusen takk for at du deler med oss, det setter jeg stor pris på;)

Rach sa...

Wow this is a fantastic idea and so beautifully created. thank you for sharing and for the inspiration. Hugs rachxx

Lenes stempelkrok sa...

^Åhhhhhhhhhhh.....hermegåsa kommer her:-) Den var virkelig mega lekker!!!

Klem fra Lene

Iren sa...

Oj den ble såååå lekker *sukk* alt du kommer på sier bare jeg!!! Nesten som du ikke kan bruke spellbindersene allikavel for boka var alt for flott til å brukes *bare litt misunnelig altså, lol*

Ha en flott dag!

Klem

Lena Katrine sa...

Så flott Marianne! Og for et lurt oppbevaringssystem! Takk for at du deler!

Klem

line sa...

Det er en utfordring i bloggen min til deg.

Carola / Calle sa...

Skulle vara tacksam om du tog kontakt med mig taapaAThotmail.com (AT=@)

Eva Helen sa...

Wow så nydelig og ikke minst smart ide du har kommet på ,og oppebevare spellbinders på.

Jeanette sa...

Så flott en bia-spellbinders bok! Smart idé.

Kjempefint pyntet. :)

Murielle sa...

OH...Very splendid idea!!!!
It's stunning, Lovely colouring Tilda and fantastic book.
Thank you for the inspiration.
Hugs, Mumur

Nyten sa...

åå, så masse fint du lagar!!

Klem linda

Antje sa...

Smart ide - og så vakkert å se på !!! Og fine nye spellbinders... - blir ikke friste t, neiiii da !!!
Ha en riktig god helg, Marianne !!
Klem fra Antje :)

Sandy sa...

kjempesøte...utrolig smart ide!!!!

Klem
Sandy

Hege-Annie Simonsen sa...

Genial ide, marianne! Og så ble den jo sååå fiiin da! Skulle bare mangle at du laget noe til deg selv! ;) Goood helg, forresten! Og takk for sist. En stund siden,nå! :)

Klem, Hege