fredag 2. januar 2009

Årets første kort. StampARTic utfordring.

StampARTic startet året med en flott skisse, og en fantastisk bretteteknikk, og med mammas bursdag rett rundt hjørnet, var jeg endelig i gang med årets første kort.
Her har jeg fått brukt litt av alt. Glitterkartong og mønsterark, punch og CB-n, roser, sløyfer og bånd, perlemorsblomster og pyntenål. Motivet er fra Sugar Nellie, og gratulasjonsteksten er fra KH. Teksten inni kortet er fra Ett Trykk. Ellers har jeg brukt stempelswirler fra Stempelglede, og Autumn Leaves.





16 kommentarer:

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Virkelig et flott kort :)
Godt å se at du har fått dratt frem tingene dine i stua :)

snupski sa...

Kjempe fint kort Marianne. Jeg synes du er kjempe flink. Øver meg til å bli flinkere selv også med promakers.

SasSa sa...

Oh det var ett helt ljuvligt kort!! Så fina färger och ja allt så snyggt!
Tack för att du deltar.
Kram SasSa

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Dette var et utrolig fint kort!Godt å ha hobbysakene tilbake på sin rette plass vil jeg tro ;)

Har sett litt i bloggen din. Masse fint du lager. :)

Lise

Antje sa...

For et herlig kort, Marianne :o)
Da blir Mammaen din veldig glad tror jeg ...
Og promarkerne har ikke fått hvile seg ... herlige motiver du har klar nå !!
Og strikka plagg og pyntenåler har det blitt, og for noen fine...
Riktig godt nyttår til deg !! Gleder meg til å se deg på treff igjen :)

Klem Antje

Rita sa...

Marianne, jeg bøyer meg i støvet!!! For et fantastisk flott kort mammaen din får!! Så lekkert. Og de stempeltrykkene dine var bare stunning (kommer ikke på noe flottere ord på norsk som dekker det ;D) Bare helt fantastisk flott malt!! Gleder meg til å se de på kort!

Og godt nytt år til deg, om jeg ikke allerede har sagt det.

Klem fra Rita

Marit sa...

Jeg skjønner jeg må skaffe meg en promarkes-samling jeg også. Nydelig fargelagt det du har her. Og det du lager er jo så flott.

Tusen takk for all inpirasjon du har gitt meg i 2008. Jeg gleder meg til å følge bloggen din i 2009 også.

Varm klem

Inger-g sa...

Wow, så nydelig, og så mange nydelige motiver du har fargelagt i jula. Du er kjempeflink! Jeg har også "hobbyrom" på spisebordet i stua. I DAG skjer det....!!! Vekk med nisser og lys, fram med papir og stæsj! Godt nytt år - gleder meg til å følge med på dine kreasjoner i år også.
Inger
:-)

Unknown sa...

Ååå rett og slett lekkert kort Marianne!!!
Herlige fargerog lekre detaljer som alltid på dine kort!!!
Så kjekt å sjå at du prøvde brette teknikken også!

Takk for at du deltar!

klem,
Jorunn

HegeT sa...

Hei.
Landa midt i bloggen din jeg, via et innlegg hos Aud......
Og her tror jeg at jeg blir en stund også, for duverden så mye lekket du har laget....*wow*.....
Og den fargeleggingen din er jo bare helt fantastisk...*sukk*...

Håper du får et like kreativt år i år, som i fjor....


nyttårshilsen fra
HegeT

Hildegunn sa...

Nydelig kort du har laget!
Flotte farger og stilig pyntet!

Miia sa...

Absolutely stunning card..and so many great little details :)

Lillemor sa...

Så snyggt kort o härliga färger! Tack för att du deltar!

Bente sa...

Nydelig kort!

Anonym sa...

can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks

Åse sa...

Så nydelig kort du har laget. herlig motiv og fantastisk fargelegging. Som på alt det andre som ligger her. Du er virkelig dyktig! Håper det er greit at jeg legger deg til bloglisten min...?