tirsdag 20. januar 2009

To nye kort.

Her er et av kortene jeg lagde på det superkoselige Strømmentreffet i helga. Alven er fra "Susanas", og er fargelagt med Promarkers. Pyntenålene har jeg laget selv, blomstene har fått duggdråper av glossy, jeg har testet min helt nye bordpunch, og ellers brukt CB-n, metallpynt, halvperler og glitterlim.


Denne herlige musa er fra "Whiff of Joy", og er fargelagt med Promarkers. Jeg har laget et mappekort, og pyntet med bånd, blomster og knapper. Tekststempelet er fra KH, og swirlene er fra Autumn Leaves. Kortet lukkes med en liten borrelås.






Kortets innside.




13 kommentarer:

milli sa...

Noe så nydelig! Og så fint pyntet, både utenpå og inni!
Du er en mester på å fargelegge, virkelig perfekt!
Nydelige farger du har valgt ut også!

Ha en fin dag!

Klem fra
Camilla

Bente sa...

Lekkert Marianne:=)

Aud sa...

Utrolig vakre og forseggjorte kort!♥
Nydelige detaljer og fargelegging, borden du har punchet var lekker!
Den musa likte jeg også godt, det kan vel hende jeg bestiller en slik når jeg sender neste bestilling dit... ;o)

Jeanette sa...

Wow! For et nyydelig kort! Den musa er bare sååå søt. Jeg har så lyst på den! :)

Solli sa...

Åååå for noen herlige kort du har laget. Jeg legger deg til i min bloggliste hvis det er greit

Anonym sa...

Å gosj, for et nydelig Alve kort!!

Aina sa...

Jeg har fallt pladask for alvekortene dine. Noe så nydelig. Alt det andre du har er selvfølgelig også flott, men jeg er så svak for alver og engler...og du får det til å bli så fint :O)

Marianns papirgleder sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianns papirgleder sa...

Nydelige kort du lagar! Tusen takk for fin kommentar på mi nye bloggside!

Pia sa...

Åh hvor er de bare super flotte begge to og så gennemførte med nydelige detaljer

Anonym sa...

ÅÅÅ så mye flott du har laget siden sist jeg var inne på siden din og så :-) Virkelig flott det mappekortet, jeg likte så godt den kanten på fronten, der man åpner det. Jeg har forresten et par awarder til deg inne på bloggen min, fordi du er så flink :-) Klem

Jorunns hobbyblogg sa...

Så nydelige kort du lager

Susana M sa...

Hi Marianne,
Your style on your cards are gorgeous. I love your Lost in Thought fairy so elegant :o)
Hearts and Hugs
Susana