fredag 23. januar 2009

Sukkersøtt, skisseutfordring.

Ja, det er faktisk sant, det er allerede fredag igjen, og sukkersøtt er i gang med en ny utfordring. Denne gangen har Maya laget en flott skisse, og her er mitt bidrag. Jeg har visst problemer med å lage "bare" firkanta kort for tiden, så dette ble et Z-kort. Magnolia motivet er fargelagt med Promarkers, og jeg har pyntet med perler, blonder, pyntenål, blomster og mulberry-roser. Blomstene har fått duggdråper av glossy, og hjørneswirlene er stanset ut i CB-n.






14 kommentarer:

Kristine sa...

Dette var kjempenydelig Marianne!
Du er jo så flink på disse brettekortene!
God helg!
Klem fra Kristine

annes paperfun sa...

Så nyyydelig kort og nydelig farger du har brukt.
Så flott gjennomført!
Virkelig lekkert!
Ønsker deg en riktig god helg.
klem Anne

Aina sa...

Nok et lekkert kort fra deg. Herlige farger og nydelig fargelagt :O)
Men hvor får jeg tak i de skjønne rosene?

milli sa...

Åh, så fint dette kortet var!
Likte så godt den detaljen med blomstene, ser jo virkelig ut som dugg jo!
Kjempemorsom løsning med bretteteknikken!

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klemmer fra
Camilla

Iren sa...

Så super herlig kort og den bretteteknikken er så flott ihvertfall når du gjør det :o) Et helt gjennomført lekkert kort!!!

Helena sa...

This card is amazing!!!! I love the design of the card! The colours are suberb!!!
xxxx

Meretekj sa...

Kjempesøtt kort.

line sa...

Absolutt NYDELIG. Så flotte farger på arkene du har valgt! Og når det gjelder fargelegging så er du en mester!

Maya sa...

Åhh enda ett nyydelig og lekkert brettekort fra deg!
Og så utrolig stilig å bruke skissen til ett z-kort!
Det hadde jeg aldri kommet på :)
Flinka!!
Og så utrolig flott artikkelen din i Ett trykk var!
(Og jaggu tror jeg att jeg holder meg til distressene mine *fnis*)
Klemmiser fra Maya :)

Ingunn sa...

Sukk, så vakkert!

Meretekj sa...

Tuuuuuusen takk,Marianne!
Kjempekoselig at du likte bloggen min..

Pia sa...

Super nydeligt kort med fine detaljer

Tonje sa...

Utrolig nydelig. Jeg får omtrent vårfølelser når jeg ser på deg, det er så lyse delikate farger du har brukt på det!

Murielle sa...

This is absolutely gorgeous, Marianne!
I love your great composition so pretty.
Fantastic colours and details.
Hugs Mumur