torsdag 13. desember 2012

Bursdagskort - Pion Design


Den nye Pion Design kolleksjonen Play Time er så anvendelig, og kan brukes til både barn og voksne, gutter og jenter. I dag har jeg laget et bursdagskort med en vakker roseramme i fokus. Med en matchende bord, og lekre sommerfugler blir det elegant og lekkert. Roserammen har fått utstansede rammer i to størrelser festet med 3D puter, og jeg har brukt kantpunch på selve kortet for å gi det en litt annen fasong. Ellers har jeg brukt hjørnestempler, roser, perler og litt glitter.



Her er innsiden av kortet. Som skrivefelt har jeg brukt av de små 6*6 papirene, og Teksten fra NSS er stemplet på en tags.


12 kommentarer:

Kari sa...

Wow, dette var bare helt nydelig!
Du er så utrolig flink med kortene dine. : )

Elfi sa...

What a beautiful card. I love your stil. Your projects inspire me so much. Thank you for sharing your work with us.
Hugs
Elfi

Maca sa...

How beautifull!

Anonym sa...

This is just gorgeous. You are so inspirational Marianne. Hugs Sheila.x

Christina C. sa...

Such a stunning birthday card......a real treasure! Lucky recipient!

Anonym sa...

Kjempefint!
Jeg lurer på hvor du har kjøpt det vakre hjørnestemplet?

Annette sa...

Super smukt kort du har lavet.

Mojca sa...

Just stunning Marianne. Really beautiful. hugs! Mojca

Anonym sa...

Lovely just lovely. Hugs Sheila.x

anita01 sa...

Och wat is dit mooi;o)

Warme groetjes,
Anita

Marlis sa...

Das ist eine traumhaft schöne Karte !!!
Liebe Grüße Marlis

Kjersti sa...

Nydelig kort med lekre nye papirer!
Ønsker deg ei god jul og godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)