onsdag 12. desember 2012

En julekalender - Bildmålarna

I dag har jeg en julekalender å vise frem. Her har jeg maskert sammen to av Bildmålarnas nydelige julestempler, Cozy heart og Mimosa - Gingerbread. Motivene har jeg fargelagt med Copics. Papiret jeg har brukt er fra Bildmålarnas julekolleksjon Frosty Christmas, og heter Red Christmas. Kalenderen er en kraftig papirpose, som en kan putte en liten kalendergave i hver dag. På utsiden har jeg festet en liten krok til å henge dagene i desember. På baksiden har jeg laget en lomme til oppbevaring av datoene.





8 kommentarer:

Elizabeth sa...

For en herlig julekalender, Marianne! Takk for fantastisk inspirasjon, jeg er innom her og kikker nesten daglig og det er helt fantastisk å se alle de vakre kreasjonene dine! Jeg bruker stadig turorialene dine også. Tusen takk for at du tar deg tid til tutorials og deler med oss som ikke er fullt så kreative:) Ønsker deg en fortsatt fin adventstid! Klem, Elizabeth

Linda sa...

Kjempelekker julekalender. Ja og tusen takk for alt du deler med oss andre. Du er bare utrolig kreativ.
Klem Linda :)

Mojca sa...

Oh waw such a pretty bag. I love the cute image and the gorgeous ribbon. hugs! Mojca

Christina C. sa...

How beautiful and festive!!! Marianne, this is out-of-this-world gorgeous....love it! Superb coloring and design work!

Ann Kristin sa...

Så nydelig denne var, og for en smart og kreativ løsning! Spesielt for de som ikke har plass til store pakkekalendre :) Takk for all inspirasjon du gir!

Anonym sa...

Gorgeous Marianne. Just Gorgeous. I have taken such inspiration from you this Christmas and made 'home-made goodie bags for the family, with boxed tealights. Hugs Sheila.x

❤ Kaia sa...

WOW MARIANNE !!!!!!
Denne var fantastisk flott.
Hvor tar du alt fra....

Klem fra Kaia

anita01 sa...

Heerlijke ideetjes heb je toch ;o))))

Warme groetjes,
Anita