søndag 30. desember 2012

Posekort - Pion Design

En sjelden gang dukker det opp en overraskelse som vipper en helt av pinnen. En sånn "riktig til å miste pusten av" overraskelse lå i postkassa mi for noen uker siden. En ganske så ukjent bloggvenn hadde sent meg en stor konvolutt, fylt med flotte ord, herlige papirprosjekter og så mye omtanke at jeg ble helt rørt. Hun hadde leitet seg frem bretteteknikker og maler hun ikke hadde sett at jeg brukt, for å gi tilbake litt inspirasjon hun føler hun finner i min blogg. Tenk at sånne mennesker virkelig finnes! Det er helt fantastisk!!!
Og inspirert ble jeg i bøtter og spann, både av det hun hadde gjort for meg, og av de flotte prosjektene hun hadde laget, med mal og mål og alt. Wow. Tusen, tusen takk Lillan for 2012`s flotteste overraskelse.

Her er et posekort jeg har laget etter Lillans flotte kort. Ganske riktig har jeg aldri sett eller laget denne typen kort før, men det har blitt flere sånne, for disse var utrolig morsomme å lage. Her blir det en liten lomme foran, men plass til en tag og kanskje en liten sjokolade, eller en annen liten overraskelse. Papirene jeg har brukt til kortet mitt er fra Pion Designs kolleksjoner Waiting for Santa og Silent Night.



7 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Yes it´s true, that is really a rare kind of people, who do that, but wonderful to hear they still are out there. And this card is definitely a real beauty and as always you have made it look like a million with these awesome papers. Stunning project here again.
Thanks soo much for all the great inspiratuion this year, and I for one is certainly also looking forward to see lots more in the new year too.
Happy New Year to you and yours here and may the new year be the best ever.

Lillians Blogg sa...

Alltid noe flott og kreativt fra deg Marianne. Takk for at du deler ideèr med oss andre. KLEM

Med kjæleik til livet sa...

nydelig - nydelig ...

håper du lager ein mal og deler med oss andre også
monikasmil
ps.. kor heldig du er som får så mye fint i posten...
Har den snille dama ein blogg eller ;)

Kjersti sa...

Så nydelig kort Marianne, og for en flott bretteteknikk - den må nok prøves her også:) For en hyggelig overraskelse å få i juleposten, men det er vel fortjent...du deler utrolig mye med oss alle!
Godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

Mojca sa...

Waw this is gorgeous. I love the image and beautiful colours Marianne. Hugs! Mojca

Pinglans pyssel sa...

helt klart en fiffig vikning och självklart ett fint kort :) Den vikning får man kanske testa.
Ingela

anita01 sa...

Och geweldig mooi;o)

Warme groetjes en een mooi 2013,
Anita