lørdag 29. desember 2012

Julegaver med Bildmålarna


Det er på tide å vekke bloggen opp fra juleferie dvalen:)
 Jeg håper dere alle har hatt en fantastisk jul så langt, og at dere har ro og tid til virkelig å nyte romjulsdagene.
En av årets flotteste julegaver for meg var å få lov til å bli DT hos Bildmålarna. Hurrraaaa!!!

Noen fikk små hjemmelagede julegaver av meg i år. Jeg har strikket kjøkkenkluter i fine farger, og gitt dem et magebelte med papirer og motiver fra Bildmålarna. De små minimotivene passet perfekt til dette.

Motivet her heter Mini Mimo, og han er fargelagt med Copics. Papiret er fra kolleksjonen Frosty Christmas og heter Mr. Snowman.




Jeg elsker dette motivet, og ble så glad da det kom i miniutgave også. Stempelet heter Mini-Mimosa Snowflake, og papiret jeg har brukt her heter Snow Angels.



15 kommentarer:

Karina Bunkenborg sa...

Sikke da nogle lækre gaver du har lavet og farverne er bare skønne!

Elfi sa...

Great idea and cute colorations.
Hugs Elfi

Askepott sa...

Så lekkert - heldige er de som får så flotte, forseggjorte pakker.

Ønsker deg et kreativt nytt år!

Pialine sa...

Skøn ide, den må jeg huske. Det passer bare så fint sammen - dejlige gaver :)
Godt Nytår :)
Pialine

Kjersti sa...

Lekre små julegaver Marianne! Gratulerer som DT hos Bildmålarna, det var da virkelig fortjent - ikke bare bruker du motivene mye, men du lager jo de lekreste kort og kreasjoner med dem ... og fargelegger dem helt nydelig!!
Godt Nytt År!
Klem fra Kjersti:)

Mojca sa...

Oh this is just gorgeous Marianne. hugs! MOjca

Lillians Blogg sa...

Smarte og flotte gaver Marianne. Gratulerer som DT hos Bildemålarna og ikke minst GODT NYTT kreativt Scrappe ÅR. KLEM

Lisbet sa...

KJmpelekre gaver og så fine bånd du har laget. Ble evldig elegant med farge på stempletrykket som matcher garnet i klutene.
Ønsker deg ett riktig kreativt 2013 år!

bye9design sa...

wow, så nydelig, rett og slett... det må ha vært en fryd å pakke opp en slik gave. Så flink du er :o) Klem fra Nina

eba sa...

Det var en fin måte å gi bort kluter på :) Jeg kombinerte strikk og papirhobby til jul i fjor ;)http://eba-et-al.blogspot.no/2011/12/et-alternativ-til-julekort.html Likte din take bra, da! Ide til neste gang ;)

Sissel sa...

Kjempesmart og veldig lekkert.
Gratulerer med DT hos Bildmålarne, gleder meg til og se hva du skal gjøre for dem.
Klem Sissel

Merethe sa...

Gratulerer som ny Dt - skjønner godt at de vil ha deg med på laget. Disse gavene var jo så flotte - herlige minimotiver.
Klem fra Merethe

Anonym sa...

Gorgeous Marianne, just gorgeous. Hugs Sheila.x

❤ Kaia sa...

Heldige meg, jeg har den ene av disse skjønne gavene på kjøkkenet mitt.....

Klem fra Kaia

Synnøve sa...

Så utrolig lurt!! Og så fine de ble, da;) Heldig er de som får gave fra deg;)) Gratulerer med DT hos Bildmålarna1 Gleder meg til å se hva du lager:)))
klem