mandag 21. september 2009

En smakebit fra messa.

Her kommer min del av kaka fra messa i Skedsmohallen. En får vel ikke noen gang nok....? I tillegg kommer en tykk bunke kartong, glitterark, clearbags, gluedots, knapper, og sikker en del annet smårusk som klarte å sinke seg unna når jeg kom frem med kameraet.
Åååå, som jeg har kost meg i helga!!!! Tusen takk til alle som har slått av en prat. Vel er jeg god til å shoppe, men det er alle MENNESKENE som har gjort dette til en fantastisk helg som jeg kommer til å leve leeenge på....iallefall frem til Ski-treffet i oktober....og Scraporama i november:)
Joda, det ble noen kort også:) De kommer tuslende inn i bloggen sånn etterhvert.



































































23 kommentarer:

Kristin sa...

Oooh, så mye lekkert! :D

*vil også på messe og svi penger* :P

Hildegunn sa...

Her var det utrolig masse flott!
Heldig du som fikk vært på messa, du har gjort mange flotte funn!

Kos deg masse med alt det nye, og ha en flott uke!

WencheP sa...

WOW! Her var det mye bra messeshopping! Kos deg med alle godsakene!

Anonym sa...

Oi oi oi, så mye lekkert du har kjøpt da!!

Ha en fin dag ♥
Hilsen Cathrine

Hege sa...

Så mye lekkert du har kjøpt da!

Hva med å legge en messe nord for Dovre en gang så det ikke blir så innmari langt å komme seg dit for oss som bor i Trondheim??

Ida / Little sa...

Her var det mye fint!! :) Gleder meg til å se hva du lager med alt dette!!

Ha en flott uke. Klem Ida

Gro sa...

Takk for sist, Marianne! Vi hadde en super helg, og det ser ut som om du fikk med deg "litt" du også! Gleder meg allerede til Ski-treffet!

Unknown sa...

Ååååå herlig shopping!!!!
Du oppdaga flere "skatter" enn meg ja...
Neste gang skal eg henge på deg som en klegg, og snappe opp gode shoppingtips!

utrulig koselig å møte deg igjen!
Gleder meg allerede til neste gang!

Stor klem,
Jorunn

❤ Kaia sa...

ÅHhh, mye flott, men tør ikke engang å tenke på hva det har kostet....
Jeg bruker nemmelig ALT for mye penger på dette. Det er som du sier, får man noen gang nok, alltid er det noe en må ha.
Kos deg med innkjøpene, gleder meg til å se mange flotte kort.
Klem fra Kaia

Maya sa...

Heisann hoppsann!!
Så koselig å endelig treffe deg,fordi om jeg føler jeg kjenner deg godt ;)
Herlig helg,men enda mer herlig blir det i Ski,gleder meg villt allerede!!

Ha ei flott uke,med alt det nye :)
(Tør ikke vise frem mitt jeg... *rødme*)
Go`klem fra Maya :)

Lillemor sa...

Oj, oj oj...bilderna ville aldrig ta slut....förstår att du haft en trevlig helg!
Lillemor

Håp sa...

Åhh så utrolig mye lekkert!! Jeg er sååå misunnelig på dere som har vært på messen i helgen, heldigris altså ;)

Klem, Linda

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Oi her var det mye nytt... Trodde jeg kjøpte mye på messa, men du har slått meg:-)

Juleskrulla sa...

Oh my GOD!!!!
Jeg tenkte at jeg fikk svidd av litt penger, men ser at jeg har vært skikkelig gjerrig... :)
Men ÅÅÅÅHHHH..., så mye hyggelig du har kjøpt!!!

Kos deg MASSE!
:) Klem, Camilla

Camilla sa...

Ojjjjj!
det var inte dåligt detta, så mycket roliga saker du har fått ihop.
Ska bli roligt att få se allt detta fina på dina underbara fina kort som du gör.
Kramar Camilla

May-Bente sa...

Å gått av banen, her var det masse god saker.
Jeg vil åsså på messe...svi av en hau med penger og treffe dere!!

Klem:))

Anonym sa...

Dette kan du :-) Guuuu så mye lekkert!!

Turid sa...

Gurimalla -her var det mye flott!!!
Kos deg i lange baner - gleder meg til å se kunstverkene det blir ut av dette:)
Klem fra Turid

Janniche Drivdal Eriksen sa...

ojjjjjjjj masse flott du har kjøpt!
vet du jeg svarte på kommentaren din på min blogg jeg... men den må du kanskje inn der for å svare på igjen?
gleder meg til bilder av det du laget!!
janniche

Lena Katrine sa...

Aha! Ikke bar god på å lage kort, men jammen er du rå på shopping og altså ;)

Koselig å treffe deg igjen Marianne! Gleder meg til Ski nå - blir litt mer tid til skravling da ;)

Go'klem

Aina sa...

Å, hildrande du! så mye lekkert du har funnet.
Hvor har du funnet de stemplene med fuglene på? Ser så søte ut :O)

virg sa...

Waouh!!!!!!!!! j'adore

Anonym sa...

Så mye flott du hadde fått kjøpt deg da! *misunnelig* :)