fredag 4. september 2009

Maskering hos Sukkersøtt.

Utfordringen hos Sukkersøtt denne uka er å maskere sammen minst tre motiver, og det er litt av en utfordring, iallefall for meg som aldri har maskert noe som helst før. Men jammen var det gøy når jeg kom i gang, og endelig hadde bestemt meg for hvilke stempler jeg ville bruke. Jeg endte opp med fire motiver som jeg mixet sammen, alle fra Magnolia, og alt fargelagt med Copics. Så her er resultater, "Tildas julehus":)
Jeg gleder meg til å se mange maskerte motiver i uka som kommer!


17 kommentarer:

Carina sa...

Herlig og varmt julekort. Du har virkelig dreisen på maskering ser jeg!!

Ha en flott helg!

Klem, Carina

Janiel/ janny sa...

VERY VERY CUTE!!! Love it!!
hugs, janny

Maarit at Violets Corner sa...

Härligt julkort!!! Visst är det skoj att maska?

Ha en trevlig helg,

kram
Maarit

Maya sa...

Milde måne *dåne*
Du er råååå altså!!!
Noe så utrolig vakkert,og så nydelig fargelagt!!
Ett riktig hjertevarmt julekort :)
Ha ei strålende helg,
klemmiser fra Maya :)

Riet sa...

What a beautiful card Marianne,i love the images and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Lena Katrine sa...

Og SÅ koselig kortet ditt ble! Og du har jo laget et helt bilde med maskeringsteknikken - Imponert!
Og fargeleggingen din er bare til å bli målløs av - uansett om det er copics eller distress, så ikke legg bort distressen nei ;)

Ha en fin helg, Marianne!
Go'klem

Ps! Tusen takk for den koselige kommentaren - den satte jeg stor pris på ;)

Aina sa...

Åh, så koselig kort! Kjempeflott satt sammen, og så herlige farger :O)

Karialov sa...

de var eit utrolig flott julekort. nydelige fargar og maskeringa fekk du jo supert til. :)
ha ei flott helg. :)

klem Karianne

Eva Helen sa...

Såå flott jule kort og ikke minst du er så flink til å fargelegge og maskering,noe jeg ikke har våget meg på ennå.

God helg

Pialine sa...

Det er da et helt fantastisk julekort - der oser af julehygge - ih hvor jeg glæder mig til jul ;o) Superflot maskering og fantastisk bygget op,
Ha en dejlig weekend
Knuzzer
Pialine

Unknown sa...

Ååå så herlig og nydeig julekort! Så heimekoselig du har lagt det for Tilda!
Vakre farger og nydelige detaljer!
og som alltid...såååå vakkert fargelagt!

Klem,
Jorunn

Camilla sa...

Åh, vad duktig du är på att maska stämplar.
Och du har fått snarare en hel liten tavla.
Och Tilda är så fin.Vilket mysigt välarbetat Julkort.
kram Camilla

Pia sa...

wow så super nydeligt Marianne

Turid sa...

OMG - dette var rålekkert!!!
Ha en flott helg Marianne:)
Klemmer fra meg

May-Bente sa...

Åååå så herlig!!
Maskeringen din var helt fantastisk og får en fargelegging!!! WOW!

Klem:))

Anonym sa...

WOW!! sååååå nyyyydelig!!! herlig julekort!! Ha en fortsatt super helg!
klem ida:o)

Crissy Armstrong sa...

Oh my, this is absolutely stunning! The contrasting colors really make it pop. What an amazing creation!