onsdag 9. september 2009

Tre nye.

Tre julekort med motiv fra Magnolia.





15 kommentarer:

Aina sa...

Åh, så nydelige! Du bruker alltid så flotte farger og oppsett.
Du er så flink :O)

Bondemor sa...

DU er så vannvittig flink!!!! ALT du lager er lekkert! Men jeg falt spesielt for det nederste kortet, de fargene er helt meg...:-) Kanskje det blir noe lifting her nå, altså!!

kaylou sa...

Hi Marianne
wow your work is so beautiful.
hugs Kaylou xoxo

Unknown sa...

Du gör så underbara kort!
Jag går in dagligen och tittar på dem :-).
Vart köper du dina mönster till tex. julgranen?
Kram Lotta
liselott.tarning@gmail.com

May-Bente sa...

Du er super flink, tar av meg hatten for deg!!!

Klem:))

Hildegunn sa...

Så utrolig nydelige kort!
SUPERT!

Pia sa...

Igen nogle super nydelige julekort marianne. du må have en dejlige dag

Hanne sa...

Så utrolig lekre julekort Marianne!

❤ Kaia sa...

Fantastisk flotte, alle tre.
Flotte farger, og flotte oppsett.
Me like very much.
Klem fra Kaia

Paradise sa...

Wow, eine Karte schöner wie die andere. Super.

Liebe Grüße
Gabi

Riet sa...

What a beautiful cards Marianne,i love the images and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Teamjes sa...

Vilka underbart fina kort, gillar färgerna och stämningen i dom . Det understa blev min favorit !

Unknown sa...

Ååååå soo utrule nydelige kort!!!
Masse flott på bloggen din!! Du e UTRULE FLINK!!!! :)
Eg har eit spm angåande da sista korte.. Den byen - ka e da fornoko?? Og kor har du fått tak i den.. VEEEELDIG fin!!! ;)

Klem Tine

Unknown sa...

Åååååå så lekre kort Marianne!
Herlige detaljer og søm.. *dån*
Nydelige farger og fargelegging også!!!
Flinking!

Klem,
Jorunn

Linda S. L sa...

Heia. tusen takk for koselig komentar inne hos meg!! :)
Har kikket litt i din blogg nå, og jeg blir helt stum! for non fantastiske kort og andre kreasjoner du lager!! nyyydelige farger og malte motiver til alt av detaljer! Og den salgsboden du hadde på det markedet, WOW WOW WOW! Jeg dåner nesten av beundring, for en fantastiks samling kort! dyktig er du :)
klemmmmm linda s.l