lørdag 19. september 2009

To dåpskort.

Åååhh, bare 1,5 time til jeg drar av gårde til messe og stortreff!!! Tre timer til dørene åpnes!!!! Plutselig husket jeg den følelsen jeg hadde som barn, sånn rett før julaften, med sommerfugler i magen, forventning, spenning, og alt det der....Om jeg gleder meg? JA!!:)

Hele dagen i går gikk med til pakking. Og da mener jeg HELE dagen!! Men det kommer noen kort fra meg allikevel. Her er to kort som nå er avlevert. Bestilling på dåpskort til tvillinger. Kortene skulle være SØTE, og LIKE. Det er jo en første gang for alt, og dette er første gang jeg har laget to like kort. Men det var jo gøy da, og se hvordan de ble med forskjellige farger.

Til alle som skal på messe: Kos dere masse, og jeg håper å treffe på mange av dere. Det er jo sååå gøy å møte folk, som en bare kjenner fra dataverdenen.
Og alle dere som ikke skal på messe, kos dere masse dere også, og ha en super helg!!!



18 kommentarer:

А@A sa...

Very very cute cards....I love pink one cause I'm having a girl :)

Swaantje sa...

Morning,
the baby cards are lovley.
The little image is cute.
Greetings
Swaani

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Nydlige dåpskort

Pia sa...

åååh hvor er de søde

Anonym sa...

wonderful

Greetinge from germany from elborgi

Anonym sa...

Nyyyydelige kort, utrolig søte:D!!
kos deg på messe, høres kjempe kjekt ut;D!!
klemmer fra Ida:o)!

Annacarin sa...

Helt underbara dopkort, Marianne! Det var ju ändå roligt att det var en pojke och en flicka som skulle få korten då var det ju inte samma färg i alla fall...
Mycket söta motiv, har du hittat dem på nätet?
Många kramar, Annacarin

Aina sa...

Helt nydelige kort! Kos deg på treffet :O)

Lisbeth sa...

Virkelig kjempe skjønne dåpskort, søte stempeltrykk!!!
Ha en fantastisk helg!
Klem,Lisbeth

❤ Kaia sa...

Kjempeflotte dåpskort.
Håper du koser deg på messen.
Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

Er bare innom en liten tur for å si at jeg har noe til deg i bloggen min.
Kanskje du har fått de før, men da fortjener du de en gang til.
Kortene dine er fantastiske.
Klem fra Kaia

Turid sa...

Fantastisk søte dåpskort!!! Helt underbare faktisk!!!!!
Håper du hadde en flott dag på messen, gleder meg til å se "shopingen" på bild:)

Ha en flott søndag, kanskje du behøver vile benen?!?:)

Klemmer fra Turid

May-Bente sa...

To nydelige kort!!
Like i oppsettet, men likevel virker det som de er veldig forskjellige. Utrolig hva farger og papirer gjør:=)

Klem:))

Anonym sa...

HEI MARIANNE!
DET VAR HYGGELIG Å SNAKKE MED DEG PÅ MESSA. HÅPER DU VIRKELIG FIKK UTFOLDET DEG PÅ NATTSCRAPPEN. GLEDER MEG TIL Å FØLGE MED VIDERE PÅ BLOGGEN DIN!
JANNICHE

Janniche Drivdal Eriksen sa...

sånn nå kom kanskje bloggen med
kommer nok no inn der etterhvert

millamy sa...

Nydelige kort dette her.
Det var så hyggelig å møte deg på messa i dag. Takk for de gode ordene. Det inspirerte skikkelig til videre jobbing..

Lene Aase sa...

Så utrolig lekre dåpskort, nydelig detaljer og motiv!!! Hvor er stempelmotivet fra?

Klem fra Lene:)

Anonym sa...

hello, beundrer jeg et par ganger i uken på bloggen din. Du gjør så vakre kort. THE frimerker at jeg bruker deg som vakker. Spesielt den gamle typen sel, som ungen. Ønsker meg hvor du kjøper det? Vennligst zzzzzou jeg hører fra deg via denne bloggen. Jeg er fra Nederland. Greetings Marieke