fredag 18. september 2009

Sukkersøttutfordring og pakking:)

Vi hos Sukkersøtt har vært så heldige å bli sponset av Unik Hobby, og har fått kost oss med deres stilige nye stempler. Du har mulighet til å vinne et stempel fra Unik Hobby, om du bretter opp ermene, og dekorerer en notatbok. Det er nemlig Sukkersøtt utfordringen denne uken, og du har IKKE lov til å bruke Bind it all!

Jeg har laget en post it bok med dette tøffe ungomstempelet. Håper mange hiver seg med på denne oppgaven også.

....tilbake til pakkinga!! I morgen er det messe og stortreff! Til nå har jeg brukt tre timer på å sortere papirer og kartong, som jeg helt sikkert ikke kommer til å bruke fordi jeg shopper nytt nytt, nytt. Jeg har sortert blomster og roset nok til 50 kort, og stempeltrykk nok til å fargelegge resten av året. I tillegg har jeg masse ferdigfargede trykk med, stønn! Jeg har ennå ikke begynt på stæsj, bånd, blonder, verktøy, dies, stempler...... dobbeltstønn!!! Men ååååååå som jeg gleder meg!!!






8 kommentarer:

Juleskrulla sa...

Så hyggelig denne er!!! Du er ikke alene om å glede deg; jeg har maven full av kribling,syding, sprudling og bobler! Jeg skal ikke være med på hverken kurs eller nattscrappen, men jeg skal se på og "klemme" på alt jeg kommer over! :)

:) Klem, Camilla

May-Bente sa...

Å gosj denne var lekker!!
Nydelig det stemplet du har brukt!!!

Klem:))

Annacarin sa...

Hej Marianne, det här var riktigt läckert! Kul att man kan gör en bok så här fin! Och vad roligt med mässa!
Kram Annacarin

Hildegunn sa...

Kjempestilig og lekker, flotte farger du har brukt!
Heldig er dere som får så masse snacks gjennom DTjobben, flott stempel dette!

Kos deg masse på messa. God helg!

SusanneSj sa...

Vad vackert.

/Susanne

Lillemor sa...

Så fint! Hoppas du får det trevligt på träffen!
Kram Lillemor

Pia sa...

wow kanon flot bok i lækre farver

❤ Kaia sa...

Denne var nydelig.
Kjenner meg så godt igjen ang. å ta med seg ALT man tror man får bruk for, og så ender det opp med at ingenting er rørt..
Håper du får ei kjempehelg på treff.
Blir moro å høre hvordan dere har hatt det.
Klem fra Kaia