tirsdag 15. september 2009

To vintage for StampARTic.

Embossing står på menyen når StampARTic leverer en ny utfordring i dag. Både tørr og heat embossing skal befinne seg på et og samme kort:)
Det ble et julekort fra meg, i vintagestil, noe jeg skjeldent begir meg ut på. Bakgrunnen er tørrembosset med dies fra Spellbinders, og etterpå varme embosset med kobberfarge. Snøkrystallene fra Spellbinders har også fått en embossingrunde i Cutlebugen.
Jeg har tidligere nevnt disse nydelige selvlagde rosene jeg fant i idebloggen "Scrapfactory". Damene i Scrapfactory har vært så snille å la meg få lage en tutorial om hvordan disse blomstene blir til. Denne finner du hos StampARTic.




4 kommentarer:

Aina sa...

*Sukk* så mye vakkert du lager :O)

Pia sa...

wow sååå flot med lækre detaljer

May-Bente sa...

Sukk mitt hjerte....du er flink!!!
Lekkert!!!

klem:))

Turid sa...

Sukk og stønn Marianne:)
Underbart lekkert!!!
Nå skal jeg inn å lære meg å lage roser...

Ha en flott dag:)
Klemmer fra Turid