lørdag 16. april 2011

Bretteteknikker hos StampARTic.

Hos StampARTic har vi i DT leita litt rundt i bloggland etter forskjellige brettekort. Om du tar turen inn i StampARTic bloggen så får dere se kortene vi har laget, og linker til de forskjellige bretteteknikkene.

Jeg har laget et "Three steps card". Tutorialen er laget av Sheila Weaver,
og jeg fant den her hos Joanna Sheen.
Jeg måtte selvfølgelig mikse og trikse bittelitt, så jeg har laget en forside til kortet også. Det flotte vintagebildet har jeg funnet på et av Pion Designs mange klippeark, og papirene jeg har brukt er fra Prima, og Inkido. Tekststempler fra Kreativ Hobby og Stempelglede, og ellers har jeg kost meg med mine nyeste Spellbinders:)






9 kommentarer:

Sivic sa...

Nydelig!!

Lambi sa...

Oioioi, dette var helt utrolig nydelig! I fargene og med masse stilig spellbinderpynt! :) Og den bretteteknikken så super dekorativ ut! Et veldig fint kort! God påske Marianne! Klem

Unknown sa...

Dødslekkert! Synest denne måten å lage kortet på var helt genialt! Er det mulig at du kunne lagt ut målene du har brukt?

Carina

Knerten sa...

Dette ble veldig nydelig, Marianne, flotte farger, og lekre papirer du har brukt. Helt klart et 'must try' prosjekt dette :-) Takk for at du deler.
Ha en fin påske med familien !
Klem
T.

Pet73 sa...

Wow, this is beautiful .... and really something special!

Anonym sa...

Rååålekre kort!!! :)

Riet sa...

What a gorgeous card.

Hugs Riet.xx

Connie B. sa...

I love this card. Adding a cover to the three step card is brilliant. I may give it a try. Thanks for sharing.

Shirley-Sirje sa...

Så snygg! Vilken annorlunda vikning men du är ju så duktig på nya vikningar! Tack för inspirationen och ha en trevlig vår!
Skånekramar