søndag 24. april 2011

Sketchy Colors - Fargeutfordring.

Jeg håper dere alle sammen nyter påsken og våren! Om kreativiteten tar overhånd, så har vi en ny utfordring å by på hos Sketchy Colors.
 Denne gangen er det en fargeutfordring som står for tur, og fargene vi vil se denne gangen er :
Blå / Beige / Hvit.
I hele april er det Tickled Pink Stamps som står for premiene hos oss:)

Til mitt DT kort har jeg brukt et nydelig sommermotiv fra Sarah Kay, som jeg har fargelagt med Prisma Colors. Papirene jeg har brukt er fra Pion Design. Jeg har mikset papirer fra kolleksjonene "Forget mig ej", og "Sagan om våren".


8 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Helt ljuvligt vårkort, fina papper och underbart motiv!
Ha en fin fortsättning på Påsken!
Kram Ann-Charlotte

Lambi sa...

Så nydelig vår kort! Har blitt veldig fan av disse forglemmegei arkene og de passer jo veldig godt til å lage god vårstemning da! :) Nydelig motiv og rammer også! :) Ha en fortsatt god og glad påske! Klem

Anonym sa...

Beautiful Marianne
gorgeous colours
Nena

Glenda sa...

Just beautiful! I love the soft blue of this card!

Christina C. sa...

This is so gorgeous....love this sweet image colored magnificently.
Love, love the beautiful paper!!!
You are such an inspiring artist...love visiting and admiring your stunning work.

Riet sa...

What a wonderful card Marianne.

Hugs Riet.xx

Unknown sa...

Lekkert både konfirmasjonskortet og sommerkortet! Nydelige papirer og farger :)

Fortsatt god påske!

Heidi sa...

Delikat kort!