torsdag 14. april 2011

Pion Design - Minnenas Atelje.

Pion Designs "Minnenas Atelje"...ja hva kan en si? For meg gjør det vondt å klippe i disse vakre papirene, og når jeg først har kuttet ut en bit og snur den for å sette teip på, ja så gjør det vondt en gang til, for papirene er jo like lekre på begge sider. Men når jeg først har overvunnet "klippe-og-lime-disse-nydelige-papirene-angsten", så er resten bare en drøm!
Det trengs nesten ikke stæsj og pynt på Pion prosjektene, for papirene er nok dekor i seg selv.
Mitt første prosjekt med "Minnenas Atelje" ble et tag kort med vindu. Innsiden av taglommen har jeg dekorert med papir, en Spellbinder ramme, og tekst fra Kort og Godt, og det kommer til syne når tagen tas ut. Gratulasjonsteksten er fra Kreativ Hobby, og vintagebildet er fra et av Pion Designs mange klippeark.

Ta gjerne turen inn i Pion Desin bloggen også, der er det ny inspirasjon og hente hver eneste dag:)




15 kommentarer:

Vintage cards and more sa...

Whooohoo stunning paper, and you made a lovely card with it. Believe me the paper is also gorgeous afther you cut it ;-) hugs Sonja.

Yvonne sa...

Så utrolig vakkert kortet ditt ble! Skjønner godt hva du mener med at det gjør vondt å skjære i disse papirene. Jeg fikk mine i posten i går, og det var fælt når jeg skulle begynne kuttingen... Derfor passer jeg alltid på å kjøpe flere av hver, hi-hi!
Ha en flott dag!
Klem

Rønnaug S. sa...

Dette var vakkert!!!! Nydelige papirer som det virkelig er vanskelig å klippe i, ja. Og du har gjort det SÅ fint. Tusen takk for inspirasjonen.

Og den after eight dispenseren.... Rett og slett genial!!! Det var en god ide :) Har du oppskrift på den?

Miranda Slagboom-de Groot sa...

This is such a beautifull card
Miranda

annes paperfun sa...

Nyyydelig, Marianne!
Og dette er ihverfall ikke gjort på 1~2~3 :o)) Vakkert arbeid og skjønner deg godt at det nesten gjør vondt å klippe i de vakre arkene.
♥♥♥
Klem Anne

Lena Katrine sa...

Kjempelekkert, vennen!!! Nydelig utført med fine detaljer!
Disse papirene kom i hus i går - og fy søren, de er så vakre at jeg rent får tårer i øya!!!
Ha en avslappende god-bedring dag, snuppa!
Go'klem

Dorthe sa...

Hold da op hvor er det lækkert. Så smukt og elegant! Jeg må straks ind og kigge på Pion bloggen. God Weekend.

May Britt sa...

Helt nydelig!!! skjønner du får vondt i magen for jeg har like klippe angst som deg når jeg tar for meg disse vakre papirene :)

ha en fin dag
klem maya

Riet sa...

So beautiful Marianne,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Camilla sa...

Puh, for et nydelig kort! Du lager helt magisk flotte kort og esker, sukk... :D Og de papirene var bare super lekre. Ha en fin dag! Camilla:)

Anonym sa...

Du er bare så skjønn og hærlig:) Forstår deg, har nok kjent på den følelsen, også når det blir småe rester, har nesten ikke råd å kaste dem...kanskje man kan bruke den til noe smått, det er jo så vakkert:)
Nydelig kort, Marianne og nydelige mønsterark, du er bare så flink:)
Ha en fin dag videre:)
Klem Lill

salvie sa...

Bare helt nydelig dette kortet. Enig i at enkelte ark er vanskelig å begynne å klippe i, for de er så fine! Veldig fin den after eight dispenseren også . God påske til deg :-)

Eivor Larsson sa...

Så underbart vackert kort!

Kjersti Gulliksen sa...

Så nydelig kort. Og så utrolig godt å høre at det ikke bare er meg som sliter med å skulle skjære i vakre mønsterark. Nå ser det jo ut til at du har klart deg over barrieren nok en gang og består med glans nok en gang. Alt du tar i blir til "gull", og du er en av de største inspirasjonskildene jeg har funnet iallefall.

ania sa...

Bardzo romantyczna i delikatna! Pozdrawiam!