søndag 3. april 2011

Sketchy Colors - Skisseutfordring.

Det er søndag igjen, og ny utfordring hos Sketchy Colors. Denne gangen har Lena Katrine laget en flott skisse for oss.
En ny måned har det også blitt, og det betyr at vi har med oss en helt ny sponsor. Denne gangen er vi så heldige at det er "Tickled Pink Stamp" som sponser flotte premien i hele april.

Men litt akutt behov for sommerfølelse, ble kortet mitt riktig sommerlig denne gangen.
Motivet er fra Ladybug and Friends, og jeg har fargelagt med Copics. Papirer fra Inkido og noe annet som jeg ikke husker i farta, og tekst fra NSS.





9 kommentarer:

Sissel sa...

Nydelig, søtt og skjønt, helt etter min smak:))
Klem Sissel

Gepke sa...

I love this very much! I love these colours, the style. Everything! Have a nice sunday, greatings Gepke

Trine sa...

Så søtt og delikat kort! Ønsker deg en superfin søndag!

Christina C. sa...

OMG, Marianne, what a sweeeeet image!!!!!! This is absolutely precious...love your beautiful card!!!!

Thea sa...

Hi Marianne,

Beautiful, what a cute little girl you use!

Hugs
Thea

Yvonne sa...

Åh, så herlig! For ei skjønn jente! Og så nydelige farger du har valgt.
Du er jammen ikke den eneste som har akutt behov for sommerfølelse... Kjekt å lage kort og drømme seg bort da :)
Ha en flott dag!
Klem

Riet sa...

So gorgeous card,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Beautiful Marianne another super card
Nena

Wenche sa...

Så delikat, Marianne!!! Et nydelig motiv og velidg sommerlig...I like!!
Og jeg bøyer meg i støvet for Steampunk bidraget til Sukkersött!! Det var så tøft og skikkelig kule detaljer du hadde med!!! FLINKA!!!! Du klarer ALT ;D Det var vel ikke så ille...eller??? Hihi :P
Vi er nå alle skjønt enige om at du er en råtass på bretting, men jaggu meg er du en råtass på det meste. Den boksen under her med skyvelokk var bare svimlende vakker ♥♥♥ Sukk....
Kurset på Lommetørkle bretten gikk kjempefint ;D, så nå skal jeg få lagt den ut i bloggen min ;)
Ønsker deg en fabelaktig uke!!!
Go'klemmer fra Wenche :)