fredag 15. april 2011

En krukke - Pion Design

Det hender at det dukker opp en ide i hodet mitt som nekter å slippe taket, og selv om jeg prøver og forklare at dette aner jeg ikke hvordan jeg skal få til, så skriker ideen tilbake at joda, kom igjen!
 Denne gangen var det en krukke som tok plass i hodet mitt, godt inspirert av Pion Designs nye vakre kolleksjon "Minnenas Atelje".
Det var bare å gå i gang. Jeg tegnet og målte, og klippet, og kastet, målte igjen, kastet litt til...men jammen kom jeg i mål til slutt, og jeg storkoste meg hvert skritt på veien:) Resultatet ble en femkantet krukke, lokk med hank og en liten stett.
Det småblomstrede papiret heter "Rosenhav", og i tillegg har jeg brukt sommerfugler fra "Klippark", og sommerfuglborder fra papiret "Bårder".

Husk å ta et besøk inn til Pion Design bloggen, der er det masse flott å se hver eneste dag:)







23 kommentarer:

Miranda Slagboom-de Groot sa...

wow how very pretty
miranda

Anonym sa...

Wow Marianne, du er bare makalaus:) Ler her av dine morsomme påfunn og beundrer ditt verk, noe så nyyyydelig. De mønsterarkene er bare så lekre. Og når du gjør dine magiske bevegelser så blir det helt perfekt:)
Ønsker deg en kjempefin helg:)
Klem Lill

Lin sa...

Nyyydelig!!!

Sissel sa...

Guri malla så utrolig nydelig krukke. Hvordan får du det til!!
Lekre ark også.
Klem Sissel

Trine sa...

Ja, Marianne som jeg har sagt før, det hode ditt altså:).....
Denne krukka var virkelig lekker. Helt utrolig hva du får til.
Jeg fikk disse papirene i posten i går... er til å miste pusten av noe så nydelig. Gleder meg til å bruke dem, men gruer meg til å skjære i dem:)

Du er virkelig dyktig!
Ha en flott helg!
Klem fra Trine.

Jenny - Pion Design sa...

Den är fantastiskt vacker!
Jag är så imponerad av din fantasi och skicklighet!
Kram

Angelique sa...

fabulous, verry pretty!!

hugs angelique

annes paperfun sa...

Noe så utrolig vakkert!!!
Du er bare helt rå på dette!
Og du gjør det så gjennomført og lekkert!
Ha en herlig helg.
♥♥♥
Klem Anne

Guri sa...

Heilt fantastisk. For ein kreativitet og tolmodighet du har!!!

Jorunn sa...

Wow! For en kreativitet! Jeg skjønner at du har brukt mye tid på krukken, men så ble jammen resultatet flott :)

Plundis sa...

WOW!! Denne var bare aldeles nydelig!! Du er bare så utrolig flink altså...finner masse inspirasjon i dine kreasjoner :)

Ha en strålende kreativ og fin påske!!

Klem Plundis

PS: Gleder meg til det kommer en tutorial på denne, for en slik vil jeg også lage ;)

Lisbeths kort og scrap sa...

Helt utrolig hva du greier å tenke ut, og få til! :)
Lisbeth

May Britt sa...

Gudamei du er helt rå altså... jeg mangler ord...
Helt nydelig

klem maya

Riet sa...

This is so wonderful Marianne.

Hugs Riet.xx

Janniche Drivdal Eriksen sa...

oisan
for en jobb!
kjempe flott!
klem

Gitte sa...

Wow den er super flot.

Malin sa...

Fy flate den var lekker!!! Krysser alt jeg har for at du lager en tutorial på denne1

Cathrines-creative sa...

Wow wow wow, noe så utrolig lekkert:-)

Mea sa...

Wow så lekker! :)

Ha en fin dag.

Блоха Ольга sa...

шикарная работа! молодец!

MERETE sa...

Jeg er bare helt målløs av beundring!!!
Utrolig hva du får tryllet frem!!

Janne-Lise sa...

Dette må være noe av det vakreste jeg har sett på lenge og jeg er dypt imponert over at du bare har funnet på dette helt selv.

Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet og kommer hjerne på besøk i bloggen din igjen.

Ha en strålende helg og en god påske.
klem

Knerten sa...

Morsomt dette hodet ditt, hvor det dukker opp så mange herlige ideer, som du setter ut i livet, og etterpå deler med oss :-)) Kjempelekkert prosjekt, dette her, Marianne ! Må ha tatt forever and a day :-) NYDELIG !