mandag 25. april 2011

Et rundt kort

I dag blir det et rundt kort fra meg. Blondekanten rundt har jeg laget med en MS bordpunch, klippet hakk i den, og formet den rundt kortet. Motivet er fra Sweet Pea, og jeg har fargelagt med Copics og Prisma Colors. Blomstene er fra Spellbinders. Jeg har brukt tre forskjellige størrelser, og svertet kantene med Distress. Så har jeg krøllet alle blomstene godt sammen, brettet dem ut igjen, og limt dem sammen lag på lag. I midten har jeg brukt pyntebær fra Kort & Godt. Roser og knupper fra Wild Orchid, og swirle fra Magnolia.


10 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Et flott kort med en god ide med blondekanten rundt og ikke minst måten du hadde laget blomstene på. Takk for at du deler med oss at det flotte du lager:)

Anne Bente sa...

noget så utrolig nydelig.
rigtig god påske til dig

klemmm

Askepott sa...

Nydelig kort, Marianne. Den blondekanten rundt var lekker. Takk for at du deler. :-)

Marianne Vik Design sa...

Kjempefint kort! Moro med nye ideer. Takk for at du deler!

Marianne Vik Design sa...

Kjempefint kort! Moro med nye ideer. Takk for at du deler!

Gitte sa...

Jeg er vild med runde kort og dit er da helt i top. Super lækkert farvevalg

Judi sa...

BEAUTIFUL work - Love it!

Judi x

Heidi sa...

Veldig lekkert kort :)

Riet sa...

So beautiful Marianne.

Hugs Riet.xx

Cornelia sa...

Så fantastiskt fint kort i vacker form!