mandag 12. desember 2011

Bursdagsbok

Bursdagsbok er en flott julegave...hmmm, kanskje jeg snart skulle lage en til meg selv også?
Selve boken, altså perm og sider, har jeg laget av kraftkartong, og bundet sammen med "Bind it all". Alle kantene er svertet med Distress, og stempelswirlene er fra Stempelglede. Bildet jeg har brukt er fra et av Pion Designs vintageark, og mønsterarket husker jeg ikke i farta hvor kommer fra, men det er innmari fint:)
Både kalendersidene og tekstene har jeg fikset på PC-n.  





9 kommentarer:

Plony sa...

You make such lovely creations, it's very nice to follow your blog and enjoy all this nice things.I hope you understand my English, greetings Plony.

Anne-Eddie sa...

Åh, denne var nydelig! Flott inspirasjon! Takk.
Klem fra Anne-Eddie :)

Liven sa...

Kjempeflott! Denne har du brukt noen timer på regner jeg med. Tusen takk for nok et inspirerende prosjekt! Ha en god dag!

Christina C. sa...

All of your works are incredible, Marianne! Love visiting your beautiful and inspirational blog!

Jaimy sa...

wauw! its beautiful.
I love it.

Greetings, Jaimy

nina ()niwa sa...

what a beautiful calender.

hope you will have a great christmas.

unni's scrappeboble sa...

Åååå, så nyyyydelig :))

Ida sa...

Hei, Marianne!
Jeg har vært på bloggen din daglig i over ett år nå! Det gir meg insirasjon!!!! Du er superflink!
Men jeg lurer på 3 ting: hvilken dies/ranke brukte du på bursdgsboken? Hvor kjøper du Sugar Nellie stemplene? Hvor kjøper du Cherry Lynn diesene?
Hilsen Ida

Riet sa...

So beautiful Marianne,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx