søndag 11. desember 2011

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Tenk, 3. søndag i advent. Og det beste av alt er at jeg fortsatt føler meg sånn omtrent i rute til jul:) Det tror jeg må være første gang.
Det betyr også at det fortsatt er tid til litt kos ved hobbybordet, og i dag har Sketchy Colors en fargeutfordring å by på.:
SVART/HVIT...så enkelt og vanskelig som det:)
Hiv dere med på utfordringen, "Sweet Pea Stamps" er vår månedsponsor, og har flotte premier å by på i hele desember.

Til dette kortet har jeg brukt motiv fra Inkadinkado og papirer fra Maja Design, MS puncher, og hjørnestempler fra LOTV.


10 kommentarer:

Aina sa...

Ååå, så nydelig! :)

Anonym sa...

Kjempefint c",)
Kari-Mette

Gro sa...

Nyyydelig.

Klem :o)

Cathrine sa...

Kjempefint kort. Likte motivet veldig godt da jeg har to hestejenter. Lekkert i sort og hvitt:)
Cathrine

Wenche sa...

Lekkert, Marianne!!!
Det er jo sååå fint med sort og hvitt og du fikser det mesterlig. Jeg derimot....lalalala, hehe.
Og du lille vennen, jeg tror ikke et sekund på at du har pakket vekk julepapirene ;) De er i alle fall ikke lang unna, hihi!
Kos deg masse med juletreboksen, jeg gleder meg til å se!!
Varme juleklemmer fra Wenche ;0)

Christina C. sa...

Oh my goodness, this is a Sweet Pea stamp??? WOW!!!!! A totally gorgeous image, colored and showcased magnificently!

Dorcas sa...

Wow Marianne, this is gorgeous!!

June Nelson sa...

The black and white is amazing and a perfect backdrop for the horse, love it xxxx

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättevackert och så stilrent i de färgerna! Kram!

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx