fredag 23. desember 2011

En julekurv

Vi var på førjulsbesøk hos mamma`n min, og da hadde jeg laget denne kurven til henne, og fylt den med godter, som en liten adventsgave. Denne kurven er det dyktige Jannhild som har funnet opp, og hun har laget en flott tutorial som finnes hos StampARTic. Om du kan brette en spålapp er du langt på vei, men å komme på å gjøre om en enkel spålapp til en vakker kurv, er bare helt genialt. Jannhilds tutorial finner du HER.

Kurven min er laget med papirer fra Pion Design. Jeg har brukt begge sider av papiret ”God Jul”…igjen, hihi. Jeg elsker det papiret! Til hank og bunn har jeg brukt papiret ”Julstjerna”…jepp, jeg elsker det papiret også:) Kurven har jeg pyntet med roser, granbar, perler og sløyfer.






2 kommentarer:

Willie sa...

Super vakker kreasjon, alltid nyte den fulle av din vakre stykker

Hilsener og glade feriedager

Willie

Kirsti sa...

Todella upea. Hyvää Joulua!