lørdag 10. desember 2011

Sommer i desember

Om noen har fått for mye snø og kulde de siste dagene, så kan jeg by på litt sommer i dag:)
Motivet jeg har brukt til kortet mitt er heter "To and Fro" og er fra Sugar Nellies kolleksjon "Country Cousins". Jeg synes dette motivet er så nydelig, og har du ikke sett de andre, så finner du dem alle hos

Motivet har jeg fargelagt med Copics, og papirene jeg har brukt er fra Papirdesign og Kort & Godt. Blondebordene er puncher fra Martha Stewart, gjerdet er fra Magnolia, bladene fra Marianne Design og sommerfuglene fra Cherry Lynn. Jeg har pyntet med perler, glitter, roser og en hjemmelaget blomst. Vil du vite hvordan den er laget, så ta turen inn til Sugar Nellie:)




7 kommentarer:

Anonym sa...

Det var et nydelig kort med et søtt motiv som er kjempefint fargelagt. Moro å følge bloggen din, du gir meg masse inspirasjon.
Ønsker deg en fin lørdag.
Klem Kari-Mette

Anne-Eddie sa...

ÅÅÅ, så fiiint!
Dette varmet, tenk sommer!!
Nydelig fargelagt og så vakkert motiv!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Christina C. sa...

This is such a precious image and your expert coloring gave it life!
A truly extraordinary creation!!!!

Helga sa...

a gorgeous card - perfect colored -all around looks very pretty
Greetings from Austria
Helga

Anonym sa...

OOoohoi så flott!!! Herlige lette farger, pynt og motivet er så nydelig og lekkert fargelagt :))
Ha en fin lørdagskveld og adventstid :)
Klemmer Lill

Unknown sa...

Nydelig kort med nydelig motiv Marianne! Her er det null julestemning så litt sommer er helt OK for meg :))

Ha en fortsatt flott helg :))

Riet sa...

So wonderful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx