søndag 18. desember 2011

Ny utfordring hos Sketchy Colors

Da er vi klar med årets siste utfordring hos Sketchy Colors. Utfordringen denne gangen varer helt til
7. januar, og er denne gangen en dobbel oppgave. I tillegg til en skisse, må dere bruke en av de fargekombinasjonene vi har gitt dere i løpet av året som har gått, og linke til hvilken fargekombo du har brukt.

I tillegg til skissa her jeg brukt fargene fra utfordring #56 : Brun, blå, hvit.

Jeg har brukt motiv fra Sweet Pea Stamps, som er vår månedsponsor, og som gir et gavekort på 15 dollar til en heldig vinner. Ingen dårlig julegave det, så hiv dere med på utfordringen:)
Motivet har jeg fargelagt med Copics, diverse restepapirer har fått tre frem i lyset, teksten er fra Storyteller, swirler fra Cherry Lynn og hjørnestemplene er fra Ladybug and Friends.



3 kommentarer:

Siv Eilertsen sa...

Hei Marianne. Har ikke vært inne og kommentert før. Men no bare måtte jeg. Har fulgt bloggen din veldig lenge. Du er en utrolig god inspirasjon for meg. Er sikkert ikke alene om det. Kortet som du har laget i dag var bare prikken over ien. Du er UTROLIG DYKTIG! Hilsen Siv Eilertsen

Anonym sa...

Dette var et veldig nydelig kort, kjempefine farger og stempelet var nydelig c",)
Kari-Mette

Christina C. sa...

Oh, Marianne, I love Sweet Pea stamps! So happy to see you apply your expertise to these lovely images and WOW, WOW, WOW, what a gorgeous creation you came up with!
I love EVERYTHING about this card....truly extraordinary!