mandag 5. desember 2011

Jul med Pion Design

I dag har jeg et tagkort å vise frem, med en litt ny fasong, laget med ekstra store Spellbinder dies. Her har jeg ikke brukt julepapirer, men de gråblå arkene fra Pion Designs kolleksjon ”Minnenas Atelje”. Jeg holder fast ved at disse papirene passer utmerket til jul, og bare se så flott det matcher bildet som er klippet ut fra arket ”Juldikt – Ventan på tomten II”. Bildet er så flott i seg selv, så min eneste pynt her er noen snøkrystaller, perler, seam binding og en treknapp. Jeg har stemplet hjørner med et stempel fra LOTV, og brukt tekster fra NSS og Kort & Godt.




14 kommentarer:

Dena sa...

This is just soooo gorgeous! LOVE the design!
Hugs, Dena

Anonym sa...

Helt FANTASTISK NYDELIG alt ihopa :)
Klem Lill

Anonym sa...

Nydelig kort som vanlig Marianne og jeg er helt enig med deg i at papirene egner seg meget godt til julekort :o)

Ha en fin desemberkveld, klem fra Heidi

Pinklady 68 sa...

Lekkert julekort med vakre Pion ark!
Nok en fin layout:-)

Klem Laila.

Anne sa...

Så nydelig, flott med kombinasjon av stilrent elegant og vintage. Herlig med de blå snøkrystallene, og nålestripene, og bildet er såå fint. :)

Anonym sa...

Dette kortet var nydelig, men det er jo ikke noe nytt, alt du lager er kjempefint :-)
Kari-Mette

❤ Kaia sa...

NYYYYDELIIIG Marianne...

Klem fra Kaia

Gro sa...

Noe så lekkert, Marianne! Nydelige papirer, og som alltid fra deg, nydelig fargelagt motiv!
En stund siden jeg har lagt inn kammentar her, men måtte jo titte litt nedover siden også. Det er jo ingen overraskelse at alt er like lekkert!
Klem fra meg!

June Nelson sa...

THIS IS BEAUTIFUL i DO LOVE YOUR DESIGN XXXX

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilken underbar design så ljuvlig och vacker med Pion pappren...
Kram Ann-Charlotte

Scrappellen sa...

Vakkert vakkert, Marianne♥! du er såå flink asså!:). Men, mener du at dissee stoore, lekre og herlige die'sene passer til Cutlebug'en, eller Tim H.?:) For da må jeg jo bare få meg et par slike!♥;))
Ha en nydelig dag snuppelure!;)
Klem, Ellen

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

oj så mycket fint du har gjort.. jag är helt betagen...
kram
Agneta

webindia sa...

Your most unhappy customers are your greatest source of learning.
If you can't make it good, at least make it look good.by Revathi

webindia sa...

Your most unhappy customers are your greatest source of learning.
If you can't make it good, at least make it look good. font color="red"> revathi