fredag 16. desember 2011

To telyskort - Pion Design

Det blir mange bilder fra meg i dag:)
Jeg har laget to telyskort for Pion Design med de nydelige englebildene fra klippearket ”Julenglar – Bilder från førr”. På fremsiden av kortet har jeg stanset ut et vindu, og laget en ramme med Spellbinder dies. Til dette kortet har jeg brukt papirene ”God Jul” og ”Julstjerna”, og baksiden av arket ”Bårder”.





 Når fremsiden brettes opp ser det slik ut.
Tekstene jeg har brukt er fra North Star Stamps.

Når kortet åpnes helt vises en liten eske med to telys, og en matchende fyrstikkeske, hvor jeg har brukt ennå et av de flotte englebildene.




Dette kortet er laget på samme måte, men her har jeg brukt papirene ”Juldikt” og ”Stjernhimmel”. Jeg har også brukt lekre border fra klippearket ”Bårder”, og pyntet med snøkrystaller, og masse perler.






9 kommentarer:

Plony sa...

Ooooooooooooo you make such beautiful things. I love it.
Greetings Plony.

Anna sa...

Åh, vilka underbara ljuskort. :)
Kramis

Cathrine sa...

Nydelige og lekre lyskort.
Fantastisk fine:)
God helg:)

Christina C. sa...

OMG, Marianne....I AM SWOONING OVER YOUR WORK!!!!!!!!!!!!! What magnificent works of art you create!
This is PHENOMENAL....BREATHTAKING!!!

Anne-Eddie sa...

Skikkelig lekre telyskort!
Nydelig arbeid. Klem fra Anne-Eddie :)

Manuela sa...

Your tealight card is gorgeous, Marianne! Is there a tutorial available? Thanks for sharing...
Hugs, Manuela

Mieke'S sa...

They are beautiful!
Greetings Mieke'S

Anonym sa...

Oioioi, dette var to nydelige telyskort!!
Det er alltid så koselig å komme inn å titte i din blogg, for du lager aå utrolig nydelige ting!!!
Fortsatt god førjulstid til deg :o)
Klem fra Heidi

Ida sa...

Det er bare en ting å si, utrolig vakkert! God helg!:))