mandag 28. mai 2012

Et brettekort til jubilanten.

Jeg har et nytt brettekort å by på i dag. Vet ikke hva denne bretteteknikken heter, men disse kortene er veldig morsomme å lage. Motivet har jeg kjøpt hos Digital Paper, en liten skattekiste av vintage go`biter:) Teksten er fra Storyteller, og papirene er fra Maja Designs nyeste kolleksjon.



Her har jeg tatt bilde ovenfra, så det er lettere å se hvordan kortet er brettet.


Sånn ser kortet ut når det er brettet sammen.

  
Her har jeg laget skrivefelt på baksiden av kortet.



13 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, kor flott :) Kor man finner mal på denne bretteteknikken?

Guri sa...

Så stilig dette var. Ingen tvil om du er Dronninga av bretteteknikker :)

Guri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mojca sa...

just beautiful, really love your diverse style. Hugs! Mojca

Anne Lise sa...

Hvor fant du oppskriften på dette nydelige kortet?

Anonym sa...

What a wonderful card. ! I just found your blog today and i love everything you made. Do you got any templates for this card to share perhaps?

/hugz

Fru Söderlund sa...

Hej! Fantastiskt fint! Kan du länka till "tutorialen"? Vill gärna pröva att göra ett sånt kort.

Anne-Eddie sa...

Lekkert!! Knall flott bretteteknikk!! Klem fra Anne-Eddie ;:D

Maryann Laursen sa...

WOW hvilket fantastisk kort her Marianne. Det er bare smadderflot og som alle andre kunne jeg godt lide at vide, hvordan det er foldet? Du har bare gjort et smadderflot job med det her, virkelig flot.

ursula Uphof sa...

Love your cards Marianne. Do you have instructions on how to make this card. Thanks for all your inspiration I really love it
Ursula u-ruphof@iburst.co.za

Wenche sa...

Åh du altså....nok en lekker bretting som jeg helt sikkert skal prøve meg på! Vakkert som alltid fra deg, snuppa :D
Ønsker deg en finfin uke!!
Klemmer fra Wenche ;0)

Mie sa...

Sikke er flot kort, med en sjov foldeteknik. Ja lige som de andre, ville det være sjovt at have en tut på den. Du laver altid så flotte kort og jeg kommer tit forbi :)

Carol Willis sa...

Wow! These are stunning, really gorgeous.
Hugs
Caz x