søndag 27. mai 2012

Sketchy Colors utfordring - Sugar Nellie

Denne søndagen har vi en fargeutfordring klar hos Sketchy Colors, og fargene vi vil se denne gangen er Lilla / Hvit / Sølv. Hiv deg med, og du har muligheten til å vinne en flott premie fra vår mai-sponsor The Paper Shelter.

Motivet jeg har brukt er fra Sugar Nellie, det heter "Fifi Goes Shopping"og du finner det hos Funky Kits. Jeg har fargelagt motivet med Copics, og brukt papirer fra Papirdesign. Beltekortet fant jeg en flott tutorial til i Ett Trykk, og måtte selvfølgelig prøve meg:) Alle tekstene er også fra Ett Trykk, og blomstene har jeg stanset ut med en dies fra Die Namic og rullet selv .





4 kommentarer:

Mojca sa...

Oh such a cute one. Love the colors and the image is sooooo sweet. Hugs! Mojca

Artes de Nágela sa...

Very beautiful!
I loved the coloring!

Catharina Norberg Skjørvold sa...

I hvilket nummer av Ett Trykk stod den tutorialen? Fikk så lyst til å prøve!!!

Kjersti Gulliksen sa...

Kjempefint kort med nydelig lillafarge. Hvilken kombinasjon har du brukt? (hvis du vil avsløre det da)