lørdag 12. mai 2012

Gaveeske - Sugar Nellie

God morgen:)
I dag har jeg en gaveeske å vise frem. Jeg har tatt frem et av Sugar Nellies baby motiver, og laget en eske med skuff og et staffelikort på toppen. Motivet heter Bubbles og du finner det hos Funky Kits. Jeg har fargelagt med Promarkers denne gangen, og blondekantene har jeg laget med en MS punch. Papirene kommer fra den fyldige restehaugen min, noe er fra Maja Design, og noe er ukjent. I bunnen av skuffen har jeg stemplet en koselig tekst fra NSS.





10 kommentarer:

Sissel sa...

Så nydelig, herlig motiv og nydelig pyntet.
Klem Sissel

Birgitanita sa...

Så flott en gave-eske.
Tror jeg skal forsøke meg på denne varianten. Kjempsøt ♥

Liesbeth sa...

Wow, so beautiful,
gr. Liesbeth

Iffa ...... sa...

Helt underbart vackert!!
Älskar rosa så ditt färgval är underbart =)
Mycket fint att titta på och helt fantastiskt snyggt alltihopa!
Kram Iffa

Christina C. sa...

This is incredibly stunning, Marianne! You never stop amazing me....what a bundle of talent you are!!!!!
The image is darling, the papers are gorgeous and the design and details of this beautiful box/card are spectacular!

Eva sa...

Den är helt ljuvlig din ask! Så fina färger och detaljer. Du har ofta så fina swirls, de här är underbara, vet du var de kommer ifrån?
undrar nyfiken Eva

Riet sa...

So wonderful,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Louise sa...

Helt underbar ask. Du har verkligen lagt ner otroligt mycket jobb på den set syns.
Kram Louise

aina sa...

Utrolig lekkert med herlige detaljer! Den jenta var supersøt!
Ønsker deg ei god helg :-))

❤ Kaia sa...

Så vakkert Marianne...
Nydelige farger og herlig motiv..
Klem fra Kaia