tirsdag 15. mai 2012

Telyskort

Jeg har laget en liten julestaffelikortskuffeske, eller noe sånt:). Eller et telyskort med ny vri:)
Bildet jeg har brukt er fra Pion Design, og papirene er fra Papirgleder. Rammene har jeg laget med MS puncher og dies fra Marianne Design. Skuffen har akkurat plass til fire telys, og på lysene har jeg stemplet en snøkrystall med vannfast blekk.
Jeg har sett denne typen eske flere steder før, men noen tutorial kan jeg dessverre ikke by på hverken fra meg eller andre. Jeg har bare målt meg frem til en størrelse som passer til fire telys.







7 kommentarer:

Miranda Slagboom-de Groot sa...

Wow that is so pretty.
Hugs Miranda

Cathrine sa...

Helt nydelig:)
Hilsen Cathrine

Gitte sa...

Åhh hvor er det flot.

oheidia sa...

Dette var veldig fint, Marianne! Elsker det rene resultatet og detaljene som gjør både eskjen og staffeliet - veldig stilig!!!

Ha en fin 17. mai.
Klem

Anne-Eddie sa...

Fantastisk flott!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Mojca sa...

Wonderful tealight box. Love your blog. Hugs! Mojca

Sophie sa...

Ein schöner Blog.
Du machst wunderschöne Sachen.
Ich bin ganz begeistert.
Und nun auch dein Fan

Liebe Grüße