søndag 13. mai 2012

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Ukene flyr, og jammen er det søndag igjen. Vi er klar med en fargeutfordring hos Sketchy Colors, og fargene vi vil se denne gangen er blå/turkis/grønn. I hele mai er det The Paper Shelter som sponser flotte premier hos oss.
Til kortet mitt har jeg brukt et digimotiv fra Saturated Canary som jeg har fargelagt med Copics.Jeg har brukt papirer fra Maja Designs nyeste kolleksjon, hjørneswirlene er fra Kort & Godt, og teksten er fra Stempelglede.



Litt bretting inni kortet, og en flott tekst fra North Star Stamps.


11 kommentarer:

❤ Kaia sa...

NYDELIG Marianne.
Flotte de motivene fra Saturated Canary..
Ha en super søndag...
Klem fra Kaia

Anne-Eddie sa...

Kjempesøtt motiv med vakker fargelegging! Nydelig kort!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Sissel sa...

Så lekkert, herlig motiv, nydelige farger og fargelegging.
Klem Sissel

Magia da Inês sa...

Boa semana!

¸.•°`♥✿⊱╮
❤♡
FELIZ DIA DAS MÃES!!!

Beijinhos.
Brasil
°º °♫♫♪¸.•°`

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Linda sa...

Hei Marianne!
Masse, masse lekre kreasjoner du har laga siden sist eg var innom. Du er bare kjempeflink. Har blitt lite kortlaging på meg i det sista men får håpa det tar seg opp litt igjen. Ha ein fin søndag. Klem Linda :)

Kjersti sa...

Så nydelig Marianne! Fargene, motivet, fargeleggingen og pynten - alt er så lekkert! Og inni...-herlig!
Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Anonym sa...

Gorgeous Gorgeous Gorgeous Marianne. Such beautiful colours.
Hugs Sheila.

June Nelson sa...

Just absolutely beautiful lovely lady your work always amazes me xxxxxxxxxxxx

Inkypinkydelights sa...

Hi Marianna, I found your blog through Bev and am so pleased I did! What a lovely Blog you have, I just love your work and your style. Judy x

Anonym sa...

Nydelige kort du lager!
Veldig ispirerende blogg!!
Klem Marianne