onsdag 16. mai 2012

Kort med tre sider - Pion Design

Papirene i hver av Pion Designs kolleksjoner matcher hverandre alltid perfekt, men det er også lett å finne papirer som går godt sammen på tvers av kolleksjonene. Til kortet mitt har jeg brukt papiret Gul Pense`- Till Mor, og baksiden av arket Brevduvor – Från mitt hjerta II.
Jeg har laget et kort med tre sider, hvor forsiden har blitt en ramme, neste side har fått plass til et koselig motiv fra Bildmålerna som jeg har fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong, og siste side har fått skrivefelt og en fin innrammet tekst fra Kort & Godt. Som skrivefelt har jeg brukt et av Pions flotte minipapirene som finnes på arket Blombukett – Till Mor 6”*6”.






10 kommentarer:

Riet sa...

So wonderful,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Ida sa...

Så nydelig motiv, kjempefint farget!:))
Den ny (for meg) måte å lage kort på, utrolig lekkert!:))
Ida

Carol Willis sa...

Really beautiful card, love the image and DPS, the design and layout are fabulous.
Hugs
Caz x

Wenche sa...

Åhhh du milde himmel, Marianne!! Dette var helt nyydelig. Så vakkert, så vakkert!!
Ønsker deg en super 17.mai!!!
Klemmer fra Wenche ;)

Anne-Eddie sa...

Åh, så nydelig!!
Kjempevakkert fargelegging, og motivet er så fint!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

HegeH sa...

Oj, gult og orange. Hi hi. Kjempe fint var det.

Linda sa...

Kjempelekkert kort og herlig motiv. Ein artig variant du har laga. Klem Linda :)

Mojca sa...

Wow your cards are really something special. Love the old look and the shape. Hugs! Mojca

Monica sa...

Så fantastiskt fint kort! Du skulle inte vilja göra en beskrivning om hur man gör kortet?
Monica

Solveig sa...

Dette likte jeg veldig godt!!

Ha en strålende dag!